طراحی آنلاین بنر در بنر‌دیزاین

2

بنردیزاین از سال ۹۱ فعالیت خود را با سرمایه ۳۰ هزار تومان شروع کرده و از آن زمان تاکنون حدود ۴۰۰۰کسب‌وکار جزو مشتریان آن هستند که مشتریانی همچون دیجی‌کالا، ایرانسل، ایرانول، دانشگاه تهران، کمیته امداد امام خمینی و غیره را شامل می‌شود

سامانه طراحی بنر‌دیزاین به نشانی banner-design.ir توسط آزاد بهرامی راه‌اندازی شده و پس از مدتی علی بهرامی و مهرداد ابری به تیم بنردیزاین اضافه شدند.

آزاد بهرامی متولد ۷۲ دانشجوی رشته تبلیغات تجاری در دانشگاه علمی کاربردی است. او متولد شهر مریوان و ساکن تهران است. علی برادر دوقلوی آزاد، دانشجوی رشته نرم‌افزار در دانشگاه پیام نور است و مهرداد ابری نیز متولد ۷۲ است. او نیز دانشجوی نرم‌افزار کامپیوتر در دانشگاه آزاد است.

آنها تا پیش از راه‌اندازی بنردیزاین درحال یادگیری در حوزه تبلیغات آنلاین و طراحی گرافیک بودند و به صورت فریلنسینگ طراحی گرافیک و اجرای کمپین‌های تبلیغات آنلاین را انجام می‌دادند که با اولین پروژه‌ای که می‌گیرند، با مبلغ ۳۰ هزارتومان بنر‌دیزاین را راه‌اندازی می‌کنند.

بنردیزاین استارتاپی است که به طراحی بنرهای تبلیغاتی و سفارش‌های طراحی گرافیک و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی می‌پردازد. طراحی بنر تبلیغاتی (گیف، فلش، تصویر ثابت)، طراحی کارت ویزیت آنلاین، طراحی لوگو و فروشگاه فایل‌های آماده از جمله خدماتی است که در بنردیزاین ارائه می‌شود.

ارائه خدمات با تعرفه مناسب

یکی از ویژگی‌های تیم بنردیزاین ارائه خدمات با تعرفه مناسب و پایین است که منجر می‌شود کاربران بیشتری به استفاده از خدمات ترغیب شوند. علاوه بر این، پس از تحویل سفارش امکان تجدید نظر و ۳تغییر به‌صورت رایگان در فایل ارائه شده وجود دارد. پشتیبانی آنلاین و تضمین کیفیت از دیگر ویژگی‌های تیم بنردیزاین به حساب می‌آید. 

کاربران برای سفارش در مرحله اول می‌توانند نمونه کارها را مشاهده کنند. در بخش نمونه کارها برخی پروژه‌های انجام‌شده قرار داده شده تا کاربر با اطمینان سفارش خود را ثبت کند. پس از اطمینان در بخش پنل کاربران با تکمیل فرم عضویت، عضو سامانه و وارد سیستم می‌شوند. سپس در پنل کاربری سفارش خود را ثبت و فاکتور ایجاد شده را در بخش صورتحساب‌ها پرداخت می‌کنند.

پس از تکمیل مراحل سفارش با توجه به مدت زمان تحویل، سفارش تکمیل و تحویل داده می‌شود. قیمت‌ها براساس نوع خدمتی که کاربر نیاز دارد، متفاوت است. هزینه طراحی یک بنر تبلیغاتی در هر اندازه ۳۰ هزار تومان، قیمت پکیج معمولی که شامل ۳بنر می‌شود، ۸۰ هزار تومان، قیمت پکیج حرفه‌ای با ۵ بنر ۱۳۰هزار تومان، قیمت پکیج تجاری با ۱۵ بنر ۲۵۰ هزار تومان، طراحی لوگو ۵۰۰ هزار تومان و طراحی بنر برای تلگرام و اینستاگرام ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

در سایت بخشی با عنوان افزایش فالوئر برای اینستاگرام وجود دارد که خدماتی همچون انتشار و زمانبندی پست‌ها، آنالیز شبکه‌های اجتماعی، افزایش فالوئر اینستاگرام و غیره ارائه می‌شود.

بنردیزاین از سال ۹۱ فعالیت خود را با سرمایه ۳۰ هزار تومان شروع کرده و از آن زمان تاکنون حدود ۴۰۰۰کسب‌وکار جزو مشتریان آن هستند که مشتریانی همچون دیجی‌کالا، ایرانسل، ایرانول، دانشگاه تهران، کمیته امداد امام خمینی و غیره را شامل می‌شود.

آنها تاکنون موفق شده‌اند تعداد سفارش خوبی داشته باشند و درآمد ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کنند. تیم بنردیزاین بیشترین تلاش خود را روی این موضوع گذاشته که مشتری‌ها راضی باشند و از طریق آنها بتوانند بیشتر خود را معرفی کنند و درحال حاضر نیز از همین طریق و سئو وب‌سایت، خود را تبلیغ می‌کنند.

آزاد بهرامی می‌گوید تا‌کنون چالش جدی نداشته‌اند و از این خوشحالند که موفق شده‌اند با برندهای بزرگی کار کنند.    

2 دیدگاه
  1. دانلود زیرنویس فارسی می‌گوید

    کارشون واقعا عالیه . من چند بار ازشون استفاده کردم ، مرسی بابت معرفی این شرکت خوب به بقیه دوستان

    1. محمد می‌گوید

      منم چندبار سفارش دادم، خیلی خوب کار میکنن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.