دعوت از استارتاپ‌ها برای همکاری با فدراسیون‌های ورزشی

توسعه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های ورزشی با کمک استارتاپ‌ها‌

0

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارند تا با پیوندزدن توانمندی‌های کسب‌وکارهای نوپا و بازار تقاضای خدمات عمومی، نسبت به توسعه خدمات الکترونیکی در کشور اقدام کنند.

با توجه به رسالت فوق و در تعاملات انجام شده با تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی کشور، این نهادها در نظر دارند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌‌هایی اختصاصی را با کمک استارتاپ‌ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی خود (نظیر داوری و مربیگری) توسعه داده و در قبال آن، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را در اختیار استارتاپ‌ها قرار دهند.

در این راستا، سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای از کسب‌وکارهای نوپا و متخصصان این حوزه که مایل به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی هستند، دعوت می‌کند که تقاضای خود را با عنوان «همکاری با فدراسیون‌های ورزشی» و با ذکر نام شرکت، نام نماینده و شماره تماس و سوابق مرتبط، حداکثر تا تاریخ سوم دی‌ماه ۹۷ به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند تا از آنها برای حضور در جلسه هماهنگی برای این موضوع دعوت به عمل آید.

لازم به ذکر است که فضای ورزشی، فدراسیون‌ها و اقتصاد مبتنی بر ورزش حوزه‌های جذابی هستند که تا به امروز کمتر مورد توجه استارتاپ‌ها قرارگرفته است و همکاری با این فدراسیون‌ها می‌تواند دریچه ورود کسب‌وکارها برای شناسایی فرصت‌ها و ورود آنها به این حوزه باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.