چالش جذب سرمایه برای سال ۱۴۰۰ قسمت ۲

یلدای استارتاپی ۹۶: پنل سرمایه‌گذاران

0

حاضران پنل: امیر هامونی، سعید رحمانی، محمودرضا خواجه‌نصیری و رضا زرنوخی، رئیس انجمن وی‌سی ایران و به مدیریت اکبر هاشمی برگزار شد.
تهیه و تدوین اینوتاکس

در همایش یلدای استارتاپی ۹۶ پنل سرمایه‌گذاران با حضور امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، سعید رحمانی مدیرعامل سرآوا، محمودرضا خواجه‌نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن و رضا زرنوخی، رئیس انجمن وی‌سی ایران و به مدیریت اکبر هاشمی برگزار شد.

رضا زرنوخی در این پنل گفت:

اکوسیستم در یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی داشته و من می‌خواهم از پنجره انجمن وی‌سی تصویری به شما بدهم. از ۵ سال پیش که این انجمن تشکیل شده، قصد بر این بوده که سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در آن حضور داشته باشند که تبادل دانش و همکاری شود. این اتفاقات درون گروهی بود و در ادامه به سمت استارتاپ‌ها حرکت کرد.

الان حدود ۶۰ عضو داریم. با این ترکیب که ۲۰ آر‌اند‌دی فاند داریم که در کنار پارک‌های علم و فناوری شکل معادل گرفته‌اند و به توسعه فضای استارتاپی کمک می‌کنند. ۱۲ عضو هم از بخش خصوصی و سنتی عضو انجمن شده‌اند، همچنین ۳ صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر داریم که وارد بورس هم شده‌اند و از ۱۰ مرکز شتاب‌دهنده که از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری تایید شده‌اند ۶ تا در این انجمن حضور دارند. سه چهار صندوق دولتی هم عضو شده‌اند.

قسمت اول پنل

قسمت سوم پنل

خلاصه گفتگو را در اینجا بخوانید

ثبت‌نام در یلدای استارتاپی ۹۷:

یلدای ۹۷

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.