۱.۵ میلیون پوند بازگشت سرمایه

بیونیکا سیستمز دومین استارتاپ موفق کارآفرین انگلیسی

0

مارچانت در بازار شکافی در تولید و خرده‌فروشی محدوده‌ای از ماشین‌آلات سی‌ان‌سی با کیفیت می‌دید. بیونیکا سیستمز تمام ماشین‌های خود و نیز آموزش به مشتری اعم از نمایش کامل این فرآیند را ارائه می‌دهد .

تولیدکننده ماشین‌آلات سی‌ان‌سی با کیفیت و حرفه‌ای با بیش از ۱۰۰ مشتری در سراسر انگلستان. جیمز مارچانت در سال ۲۰۱۷ استارتاپ بیونیکا سیستمز را راه‌اندازی کرده است. پس از اینکه این کارآفرین زنجیره‌ای با موفقیت از یون کور زینتر، که بیش از ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و به بزرگترین تولیدکننده چاپگرهای سه بعدی رومیزی در انگلستان تبدیل شده است، خارج شد به دنیای ابزارهای سی‌ان‌سی متمایل گشت.

مارچانت در بازار شکافی در تولید و خرده‌فروشی محدوده‌ای از ماشین‌آلات سی‌ان‌سی با کیفیت می‌دید. بیونیکا سیستمز تمام ماشین‌های خود و نیز آموزش به مشتری اعم از نمایش کامل این فرآیند را ارائه می‌دهد .

این سوال مطرح است که ماشین‌های سی‌ان‌سی چه هستند؟

ابتدا در دهه ۱۹۴۰ با استفاده از فناوری نوار پانچ شده این ماشین‌ها تولید شدند و اکنون ماشین‌های امروزی به دستورالعمل‌های دیجیتالی از یک نرم افزار تولید کامپیوتری یا طراحی کامپیوتری تکیه دارند تا برش دقیق مواد و تبدیل آنها به قطعات نمونه اولیه را مشخص کنند.

در حالیکه ماشین‌های سی‌ان‌سی نمی‌توانند اشکال پیچیده تولید شده توسط چاپ سه بعدی را ایجاد کنند – که همه‌چیز را از صفر تا صد می‌سازند – می‌توانند با طیف وسیع‌تری از مواد اعم از فلزات، چوب، اسفنج، فایبرگلاس و پلاستیک کار کنند.

بیونیکا سیستمز اکنون محصولات خود را به ۱۱۹ مشتری اعم از رنیشا پی‌ال‌سی می‌فروشد که مارچانت می‌گوید با وجود هزینه کم، ماشین‌های او در محدوده استانداردهای مورد نیاز برای این شرکت پیشرفته هستند.

بیونیکا سیستمز اکنون روی راه‌اندازی مجموعه‌ای از ماشین‌آلات لیزری تمرکز دارد و می‌خواهد در بازار اروپایی توسعه پیدا کند.

بر خلاف آخرین کسب و کار جیمز، او بدون هیچگونه سرمایه‌گذاری خارجی بیونیکا سیستمز را توسعه داده است و در حال حاضر نیز این کسب و کار ۱٫۵ میلیون پوند در سال ۲۰۱۸ بازگشت سرمایه داشته است. این استارتاپ یکی از کسب و کارهای جدیدی است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان استارتاپ برتر شناخته شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.