محصولات مرسدس بنز به اپلیکیشن بیمه ثالث وصل می‌شوند

بر اساس تفاهم بین های‌موبیلیتی و شرکت خودروساز آلمانی

0

روند خودروی توسعه یافته به دیملر امکان می‌دهد تا این فرصت را در اختیار مشتریان مرسدس بنز قرار دهد تا از خدمات خودروی شخص ثالث به شیوه‌ای ایمن و شفاف استفاده کند. های‌موبیلیتی، در طی این همکاری به جامعه جهانی متشکل از بیش از ۲۵۰۰ توسعه‌دهنده ثبت نام شده آن امکان می‌دهد تا خدمات جدیدی را برای مشتریان خودروی متصل مرسدس بنز در اروپا ایجاد کند.

اکنون به لطف همکاری با شرکت پلتفرم خودروی متصل های‌موبیلیتی مشتریان مرسدس بنز می‌توانند از خدمات و اپلیکیشن‌های خودروی شخص ثالث و تایید شده استفاده کنند.

داده‌های خودرو از طریق اتو ای‌پی‌آی در دسترس کسب‌وکارهای شخص ثالث مجاز که با شرکت پلتفرم واقعی در برلین یکپارچه‌سازی شده اند، در دسترس خواهند بود. خدماتی که در اختیار رانندگان و صاحبان خودروها قرار می‌گیرند، عبارتند از اپلیکیشن‌های بیمه و شارژ وسیله برقی و نیز اپلیکیشن‌ها و خدمات که از شرایط وسیله نقلیه استفاده می‌کنند.

همکاری نزدیک با های موبیلیتی و سایر همکاران، دیملر یکی از اولین تولیدکنندگان تجهیزات اصلی است. این روند به شرکت‌های خدمات و اپلیکیشن خارجی امکان می‌دهد تا با رضایت مشتریان به داده‌های خودرو دسترسی داشته باشند.

روند خودروی توسعه یافته به دیملر امکان می‌دهد تا این فرصت را در اختیار مشتریان مرسدس بنز قرار دهد تا از خدمات خودروی شخص ثالث به شیوه‌ای ایمن و شفاف استفاده کند. برای های‌موبیلیتی، این همکاری به جامعه جهانی متشکل از بیش از ۲۵۰۰ توسعه‌دهنده ثبت نام شده آن امکان می‌دهد تا خدمات جدیدی را برای مشتریان خودروی متصل مرسدس بنز در اروپا ایجاد کند.

رضایت مشتری یکی از مولفه‌های اصلی در خودروی توسعه یافته است. مشتریان مرسدس بنز بر اینکه به کدام ارائه‌دهنده شخص ثالث اجازه دهند تا به داده‌های وسیله نقلیه آنها دسترسی داشته باشد و برای چه اهداف از آنها استفاده کند، کنترل کامل دارند. در اینجا شفافیت بالا است. مشتری باید به درخواست دسترسی اشخاص ثالث رضایت دهد و می‌تواند در هر زمانی رضایت خود را لغو کند.

های‌موبیلیتی به عنوان یک پل بین ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث و دیملر عمل می‌کند و ابزارهای جامع و محیط‌های آزمایش را ه توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا با داده‌های خودرو کار کنند.

های‌موبیلیتی Auto API را در اختیار شرکت‌های شخص ثالث قرار می‌دهد؛ API خودروی متصل و استانداردی که آنها نیاز دارند تا اپلیکیشن‌هایی را برای خودروهای مرسدس بنز بسازند و آزمایش کنند.

توسعه پلتفرم

با این حال، Auto API فقط به یک تولیدکننده خودرو محدود نمی‌شود: این به تیم‌های توسعه امکان می‌دهد تا به تولیدکنندگان خودروی متعدد دسترسی داشته باشند، با داده‌های به دست آمده از تولیدکنندگان مختلف کار کنند. در نهایت این پلتفرم یک روند ثبت نام باز را با شرایط، قیمت‌ها و تاییدیه شفاف به ارائه‌دهندگان شخص ثالث ارائه می‌دهد.

کوین والدک، هم‌بنیانگذار و مسئول فناوری ارشد در های‌موبیلیتی، می‌گوید: “همکاری ما با دیملر یک گام مهم برای جامعه توسعه‌دهنده ما است که اعضای آن مشتاق هستند توسعه اپلیکیشن خودروی متصل خود را از محیط شبیه‌سازی به داده‌های واقعی ببرند.”

تعدادی از خدمات شخص ثالث از های‌موبیلیتی با پلتفرم آن یکپارچه‌سازی شده است و با Auto API کار می‌کند. در بین آنها یک نرم‌افزار پیگیری مدیریت به نام ویمکار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ؛ اسپرینگ ورکز که اخیراً توسط تانتالوم خریداری شد، با پلتفرم اکوسیستم آنها برای خودروی متصول و خدمات هوشمند؛ ورچو، یک خدمات کرایه خودروی سریع و آسان؛ و اتولو، یک ارائه‌دهنده خدمات بیمه و پرداخت‌های پارکینگ خودکار وجود دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.