در خانه آزمایش خون بدهید

آشنایی با استارتاپ تریوا

0

اولین خدمات مراقبت بهداشتی پیش‌گیرانه در دنیا که به شما امکان می‌دهد آزمایش خون خود را در منزل انجام داده و نتایج آن را پیگیری کنند.

هامیش گیررسون، الیوت بروکس و تام لیوسی در فوریه ۲۰۱۶ استارت‌آپ تریوا را بنیانگذاری کردند. در سن ۱۶ سالگی، الیوت بروکس دریافت که به یک بیمار ژنتیکی مبتلا است و یکی از علائم آن کلسترول بالا است. افراد مبتلا به این بیمار باید به طور منظم آزمایش خون بدهند تا وضعیت سلامت آنها کنترل شود.

در سال‌های بعد، بروکس با سختی‌های رزرو وقت ملاقات با پزشک و انتظار برای اطلاع از نتایج آزمایش خون دست و پنجه نرم می‌کرد. در نهایت، او خواست تا نتایج قبلی خود را ببیند تا بتواند پیشرفت خود را بررسی کند. اما متوجه شد که کلسترول او بالا رفته و پزشک به او هشدار نداده بود.

آن لحظه بود که بروکس به فکر راه‌اندازی این استارت‌آپ افتاد. او با هامیش گریرسون و تام لیوسی آشنا شد و تریوا را راه‌اندازی کرد. تریوا یک خدمات اشتراک آزمایش خون خانگی است که به شما امکان می‌دهد در خانه آزمایش خون بدهید و آن را برای آزمایش ارسال کرده و نتایج خود را مشاهده کنید. این نتایج در عرض ۴۸ ساعت از طریق آنلاین برای شما ارسال می‌شوند.

علاوه بر راحتی، تریوا می‌تواند به شما کمک کند تا با نحوه تاثیر سبک زندگی بر سلامت خود بیشتر آشنا شوید تا بتوانید تغییرات مثبتی را برای بهبود نتایج انجام دهید برای مثال رژیم غذایی مناسب و ورزش.

توسعه تریوا

در نهایت، هدف تریوا آن است که اولین خدمات مراقبت بهداشتی پیشگیرانه در دنیا باشد. به همین منظور، نتایج آن به شاخص‌های زیستی خاص مانند کلسترول، آهن، ویتامین د و عملکرد کبد توجه دارد.

این کسب و کار همچنین دسترسی به پزشکان بهداشتی مانند متخصص تغذیه را از طریق شبکه تریوا برای متخصصان امکان‌پذیر می‌کند. این شبکه در حال حاضر ۵۰۰ متخصص دارد. امروزه، کمتر از دو سال از زمان تاسیس این استارت‌آپ می‌گذرد اما تریوا ۲۰٫۰۰۰ مشترک در انگلستان دارد و ۲٫۷ میلیون پوند از سرمایه‌گذاران خود دریافت کرده است.

در پاییز ۲۰۱۷، این سه بنیانگذار در بین پنج بنیانگذار برتر ۲۰۱۷ قرار داشتند و سپس به کسب وکار آنها به کسب و کار نوآور سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. تریوا قصد دارد آزمایش‌های خود را برای بزاق دهان و ادرار نیز ارائه دهد و دستگاه‌های نمونه‌گیری خون جایگزین را امتحان کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.