رازهای یک کار آفرین ۱۹ ساله

برندون‌وب از راز بازارفروش زیر‌زمینی کفش‌های کتانی به ارزش یک میلیارد دلار می‌گوید

1

اگر شما در کارتان جدی باشید، می‌توانید به‌سادگی بیش از هزاران دلار در ماه درآمد داشته باشید. اکثر افرادی که من به آنها آموزش می‌دهم، دانشجویانی هستند که تنها فروش معمول و درآمد صادقانه داشته است.

برندون‌وب، کارآفرین ۱۹‌ساله‌ای است که راز بازارفروش زیر‌زمینی کفش‌های کتانی به ارزش یک میلیارد دلار را فاش کرد‌.

برندون‌وب از ضرباتی که در آمریکا با کفش‌های کتانی به او وارد شده بود، استفاده کرده و بازار فروش کفش‌های کتانی محدود‌شده را دگرگون کرد. این نوجوان لس‌آنجلسی بنیانگذار هیپلاکس است. در هیپلاکس اعضا با یکدیگر در ارتباط هستند و رازهای فروش را در بازار بزرگ کفش‌های کتانی ‌به یکدیگر می‌آموزند.

برندون وب با گروهی از متخصصان امنیت و فروش دوباره کفش‌ها کار می‌کند. آنها قیمت‌های مناسبی را برای کفش‌های کتانی انتخاب می‌کنند. برندون‌وب در مصاحبه‌ای که با مجله کارآفرین داشته است، درباره رویکرد خود می‌گوید: «در سال ۲۰۱۸ نایک یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش خود را به بازارعرضه کرد.

این مدل که به ایرجوردن‌وان‌وایت معروف است، در حال حاضر ۱۹۰دلار به فروش می‌رود، اما زمانی که تعداد محدودی از این کفش‌ها وجود داشته باشد، هر جفت از آن به قیمت ۳۰۰۰دلار به فروش می‌رسد.»

چه‌چیزی کفش‌های کتانی را تا این اندازه با‌ارزش می‌کند؟

همه‌چیز به عرضه و تقاضا بستگی دارد. شرکت‌هایی مثل نایک و آدیداس کفش‌های کتانی انحصاری خود را با همکاری هنرمندان و افراد مشهوری مثل ویرجیل‌ابلوه و کین‌وست، رپرآمریکایی می‌سازند.

علاوه‌براین، بسیاری از مدل‌های کلاسیک خود را نیز می‌سازند. نمایندگان فروش می‌دانند که چگونه محصولات برندهای مهم را به فروش برسانند. از آنجایی‌که بسیاری از کفش‌های کتانی انحصاری خیلی زود به فروش می‌رود و اکثر افراد علاقه‌مند به خرید آنها هستند، ترکیب کمبود موجودی و قیمت بالا، بازار دومی را شروع می‌کند.

چطور فروش و عرضه کفش‌های کتانی را انتخاب کردید؟

بهترین نکته‌ای که درباره بازار فروش کفش‎های کتانی وجود دارد، این است که می‌دانم چه چیزی پرفروش و باارزش است، حتی قبل از آنکه به بازار عرضه شود. از زمان عرضه کفش‌های کتانی به بازار، ایده جدیدی به ذهنم می‌رسد. این کفش‌ها شامل کفش‌های کتانی کلاسیک و سبک جدید است. از این میان می‌توان به مدل ییزیز که همکاری آدیداس و کین‌وست است، اشاره کرد.

همچنین سری نایک‌های‌جوردن‌وان از کفش‌های کتانی محبوب است. به همین دلیل من و رابط‌هایم تعداد زیادی از این نمونه‌ها را دریافت می‌کنیم و باعث کم‌شدن نمونه‌های درون بازار می‌شویم. در واقع شما نیازی به دانستن چیز زیادی در مورد کفش‌های کتانی ندارید تا بدانید چه مدلی برای خرید باارزش است.

وبلاگ‌های فروش و معرفی کفش‌های کتانی لیستی از محبوب‌ترین کفش‌های کتانی که قرار است به زودی وارد بازار شود را ارائه می‌کنند. این وبلاگ‌ها حتی اشاره می‌کنند که دقیقا از چه طریقی و چه وب‌سایتی می‌توانید کفش‌ها را بعد از پخش عمومی خریداری کنید. به طورخلاصه، اگر کفشی انحصاری و خاص باشد، برای نمایندگان فروش پول زیادی به ارمغان می‌آورد.

چطور تعداد کثیری از کفش‌های کتانی را دریافت می‌کنید؟

تقریبا تمام کفش‌ها را آنلاین خریداری می‌کنم. اکثر نمایندگان فروش از برنامه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. چت‌بات‌ها به خرید کفش‌های کتانی کمک بسیاری می‌کند. بهترین روش برای افرادی که خواهان کفش‌های کتانی هستند، این است که پیش از آنکه تمامی کفش‌ها به فروش رود، تعداد زیادی از آنها را خریداری کنند.

سرعت در خرید اهمیت زیادی دارد. از طرفی، بات‌ها توسط هکرها، سرمایه‌گذاران و دیگر افراد کنترل می‌شود. موثرترین راه برای خریدارانی چون ما، انتخاب سایز، تعداد و مکان خریدمان است. اگر در انتخاب‌هایمان هوشمندانه عمل کنیم، امکان خرید چند‌هزار جفت کفش از طریق لپ‌تاپ برایمان فراهم می‌شود. بسیاری از افراد تنها خواستار خرید یک جفت کفش هستند، از آنها عذر می‌خواهم چون این یک بازی است.

چه میزان روی کفش‌های کتانی سرمایه‌گذاری می‌کنید؟

هر بار کالایی به بازار عرضه می‌شود، اهداف خرید و فروش متفاوتی تعیین می‌کند. زمانی که سری ایرجوردن‌وان به بازارعرضه شد، ۱۰۰جفت از آن را خریداری کردم. دیگر اعضای گروهم نیز به همین تعداد کفش خریدند.

قیمت هر جفت ۱۹۰ دلار بود و من تقریبا ۶۰۰۰ دلارهزینه کردم تا به طور کلی ۲۵هزار دلار درآمد داشته باشم. کتانی‌های ایرجوردن وان در اروپا پخش شد و قیمت بسیار گرانی داشت. در آن زمان می‌توانستیم هزار دلار برای هر جفت درآمد داشته باشیم.

اما امروز قیمت ۱۰۰ جفت کفش ایرجوردن وان در حدود ۲۹۰ هزار دلار است. این درآمد بدی برای یک روز کاری نیست. کتانی‌های انحصاری نظیر ییز، سود بیشتری دارند به طوری که هر جفت از آنها چند‌صد‌دلار سود برای فروشنده دارد.

کفش‌های کتانی را کجا می‌فروشید؟

شاید ساده‌ترین بخش در مورد کاری که ما انجام می‌دهیم، بخش فروش آن باشد. در سال‌های گذشته این قضیه کاملا متفاوت بود، اما امروز، فروشگاه‌های بسیاری برای خرید کفش‌های کتانی وجود دارد. این فروشگاه‌ها مثل استوک‌ایکس، هایپریوم و گوآت همه کارهایشان را با اپلیکیشن انجام می‌دهند. علاوه‌براین، به فرایند خرید و فروش سرعت می‌بخشد.

نمایندگان فروش به طور متوسط چه میزان درآمد دارند؟

در ابتدا اگر شما در کارتان جدی باشید، می‌توانید به‌سادگی بیش از هزاران دلار در ماه درآمد داشته باشید. اکثر افرادی که من به آنها آموزش می‌دهم، دانشجویانی هستند که تنها فروش معمول و درآمد صادقانه داشته است. کفش‌های کتانی همواره پخش می‌شوند و نکته جالب در این زمینه این است که اگر شما چیزی را خریدید و به دلایلی از آن خوشتان نیامد، می‌توانید به رایگان آن را بازگردانید و چیزی را از دست نداده‌اید.

تا به حال برایتان پیش آمده که شرکت‌های تولید کفش‌های کتانی مانع فعالیت شما شوند؟

بله، این اتفاق بارها برایمان افتاده است. فروشگاه‌های بریک و مورتار نیز وب‌‌سایت‌های فروش آنلاین هستند. این فروشگاه‌ها کفش‌های کتانی تولید انحصاری را به افراد کمی می‌فروشد. به نظر خنده‌دار می‌رسد.

این فروشگاه‌ها کارمندانی را استخدام می‌کنند که در بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در جهان فعالیت کرده‌اند. کارمندان امنیت شبکه فروشگاه‌های بریک و مورتار، تمام سعی خود را می‌کنند تا از خرید آنلاین نمایندگان فروش جلوگیری کنند.

معمولا در بازی جایی که سود بالا‌ست، آن بازی موش و گربه است. در آخر، همیشه راهی برای دور‌زدن مسائل وجود دارد.

آیا نمایندگی فروش قانونی است؟

اکنون این کار کاملا قانونی است. گرایش‌هایی وجود دارد که مردم در زندگی‌شان دارند و از آن آگاه هستند. اما به دلایلی بدون هیچ حرکتی از کنار آن می گذرند، قبل از آنکه شانس پول‌آفرینی داشته باشند. بعضی‌وقت‌ها فرصت‌هایی وجود دارد که قابلیت نادیده‌گرفتن آن وجود ندارد. من همیشه به مردم می‌گویم از فرصت‌هایشان استفاده کنند.

۱ دیدگاه
  1. احمد می‌گوید

    واقعن این چه وضع ترجمه هست؟ گوگل ترنسلیت اگه میدادین بهتر میشد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.