روبات علی‌بابا در هتل‌های چین خدمات‌رسانی می‌کند

0

ابرقدرت خرده‌فروشی الکترونیکی چین، علی‌بابا، از یک روبات رونمایی کرده است که به زودی از آن برای خدمات‌رسانی در هتل‌های چین استفاده خواهد شد. روبات علی‌بابا به پر‌کردن شکاف بین نیازهای مهمان و مدت زمانی که طول می‌کشد تا به نیازها پاسخ داده شود، کمک خواهد کرد. مهمانان هتل می‌توانند از طریق فرمان صوتی، لمس‌کردن یا حرکت دست با روبات ارتباط برقرار کنند

روبات علی‌بابا به پر‌کردن شکاف بین نیازهای مهمان و مدت زمانی که طول می‌کشد تا به نیازها پاسخ داده شود، کمک خواهد کرد. مهمانان هتل می‌توانند از طریق فرمان صوتی، لمس‌کردن یا حرکت دست با روبات ارتباط برقرار کنند.

این شرکت می‌گوید: «صنعت روبات در دنیا در حال تحول است و آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی علی‌بابا با راه‌اندازی روبات‌هایی برای بخش مهمانداری بیش از پیش وارد این صنعت می‌شوند.»

روبات علی‌بابا از طریق علی‌جنی، نرم‌افزاری در پشت بلندگوی هوشمند علی‌بابا، به مهمانان هتل واکنش نشان می‌دهد. لیجوان می‌گوید: «این روبات دستیار نهایی برای مهمانان هتل هستند که می‌خواهند همه چیز به سرعت انجام شوند.»

با یک قابلیت داده چند‌حسگره، رایانش موازی برای واکنش سریع، سیستم مسیریابی خودکار برای شناسایی موانع، سیستم‌های ارتباطی برای کنترل آسانسورها و تایید هویت از طریق فناوری تشخیص چهره، این روبات یک متری می‌تواند با سرعت یک متر در ثانیه حرکت کند.

پس از آزمایش روبات علی‌بابا در هتل، از آن در سایر حوزه‌ها استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.