انوشه انصاری برای ایجاد یک پلتفرم آرایِنت را خرید

0

پرودیا که در تگزاس واقع شده است، خدمات اینترنت اشیاء مدیریت شده‌ای را ایجاد خواهد کرد که داده‌ها را از حسگرهای اینترنت اشیاء گرفته و آن را پردازش کرده و به داده‌های مفید برای کاربردهای شرکتی و مصرف‌کننده تبدیل می‌کند.

این شرکت ترکیبی یک راهکار نقطه به نقطه ایجاد خواهد کرد که برای صنایع داده‌محور که به نظارت بر عملکرد در زمان واقعی، هوش داده و تجزیه و تحلیل پیش‌بینانه نیاز دارند، ایده‌آل است.

شرکت‌ها می‌گویند که این محصول مشارکت کاربر را افزایش می‌دهد، جریان‌های درآمدزایی جدید ایجاد می‌کند، محصولات یا خدمات را متمایز کرده، کارایی کسب و کار را تقویت کرده، تحول مدل کاری و دیجیتالی را در هر بازار اینترنت اشیاء، از  اجناس مصرف‌کننده و مراقبت بهداشتی گرفته تا شهرهای هوشمند، تاسیسات و دولت‌ها، امکان‌پذیر می‌کند.

سهامداران اصلی پس از این خرید عبارتند از دی‌سی‌ام ونچرز، فورترس اینوستمنت گروپ، اینتل کپیتال، شرکت سرمایه‌گذاری موبادالا، و اوریکس آمریکا. هر دو شرکت تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده اند.

آراینت که در کالیفرنیا واقع شده است، بیش از ۱٫۵ میلیون محصول مصرفی متصل را مدیریت می‌کند، اعم از لوازم اصلی، چراغ‌های مسکونی، سیستم‌های دسترسی خانگی، کنترل آب، و دستگاه‌های برقی کوچک.

انوشه انصاری، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار پرودیا، می‌گوید: “همانطور که به درستی پیش‌بینی کردیم تحول شبکه‌های ارتباطات از طریق ایجاد اولین پلتفرم در سطح حامل که در سراسر دنیا از آن استفاده شده است، رخ داده است. به همین دلیل ما شاهد تغییر لازم در صنعت اینترنت اشیاء هستیم. امروزه صنعت اینترنت اشیاء روی اتصال میلیاردها دستگاه و کاربر متمرکز است اما باید بتواند خدمات معناداری را ارائه دهد که موجب تحول در کسب و کار و ارزش کاربر نهایی می‌شود. شرکت‌های ترکیبی ما دو نمونه از نوآورترین پلتفرم‌های اینترنت اشیاء را ایجاد کرده اند.”

تیم‌های مدیریتی آراینت و پرودیا می‌گویند که آنها به طور مداوم خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

سیریل بریگنون، مدیرعامل سابق آراینت و مدیر ارشد جدید پرودیا، می‌گوید: “ما در خصوص خدمات نقطه به نقطه و خدمات یکجا هیجان‌زده‌ هستیم و این امر موجب می‌شود تا بتوانیم با مشتریان فعلی و جدید خود در ارتباط باشیم. ما با اداره آراینت در حوزه اینترنت اشیاء مصرف‌کننده و تجربه وسیع و معتبر پرودیا در حوزه شهر هوشمند، نظارت، مدیریت انرژی، سلامت دیجیتال، و غیره، یک خدمات موازی و فرصت رشد چشمگیر در تمام بازارهای مهم جدید را ارائه می‌دهیم.”

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.