صبحانه را در تختخواب میل کنید

0

خدمات خاص و منحصر‌به‌فردی که یک نام تجاری ارائه می‌دهد، می‌توانند به عنوان یک پیام تبلیغاتی مطرح شوند، هر چقدر یک تصویر، ویدئو و یا حتی شعار تبلیغاتی بتواند به گونه‌ای خلاقانه‌تر، خدمات مذکور را به مخاطب خود القا کند، در شناخت نام تجاری مورد نظر و ماندگاری آن در اذهان عمومی موفق‌تر خواهد بود. در همین راستا نیز یکی از تبلیغات منحصر‌به‌فرد آژانس پابلیسیز را که در رابطه با هتل‌های زنجیره‌ای B&B ارائه شده است، در اینجا بررسی می‌کنیم تا نشان دهیم که کمپین تبلیغاتی مذکور که در قالب عکس و تصویر ارائه شده، تا چه اندازه موفق به ایجاد یک رابطه دو‌سویه بین خدمات این هتل‌ها و خلاقیت مندرج در تصاویر مذکور شده است. 

از جمله تبلیغات خلاقی که در زمینه رستوران‌ها و خدمات آنها در سال‌های اخیر ارائه شده، آگهی چاپی است که در سال‌های اخیر در رابطه با هتل‌های زنجیره‌ای B&B توسط گروه بازاریابی پابلیسیز طراحی شده‌ است. این آژانس تبلیغاتی آلمانی با راه‌اندازی کمپینی که با نام «صبحانه در تختخواب» معروف شده‌ و با تأکید بر یکی از خدمات مهم هتل‌های B&B یعنی خدمات مربوط به صبحانه، موفقیت قابل توجهی را در جلب‌نظر مخاطبان کسب کرده است. این مجموعه هتل‌ها که با دو حرف B شناخته می‌شوند، در واقع مخفف دو واژه Bed  و Breakfast هستند. از آنجایی که این هتل‌ها خدمات گسترده‌ای را در زمینه صرف صبحانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند، تأکید بر این وجه از خدمات می‌تواند به عنوان یک نکته مثبت جهت ارائه فعالیت‌های بازاریابی عمل کند. بر همین اساس نیز در کمپین مذکور، مجموعه تصاویری مشاهده می‌شوند که تختخواب‌های یک هتل را در قالب انواع مختلفی از صبحانه‌ها نشان می‌دهند. این تصاویر در عین حال که احساس راحتی در یک تختخواب مناسب را به بیننده خود القا می‌کنند، صبحانه‌های مختلفی را نیز به ذهن متبادر کرده و در نهایت احساس صرف یک صبحانه راحت در تختخواب را به مخاطبان القا می‌کنند.

تبلیغ فوق از نظر ایجاد یک ارتباط مناسب بین نام تجاری این هتل‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند و نمایش آنها در قالب یک تصویر که هر دو مفهوم استراحت در تختخواب و صرف صبحانه را به مخاطب خود القا می‌کند، از جمله تبلیغات ماندگار و خلاقانه‌ای به شمار می‌رود که با استفاده از روش‌های مناسب تصویرسازی، موفق به خلق یک تصویر دو وجهی شده است؛ تصویری که در عین اینکه تختخواب است، می‌تواند یک ساندویچ پنیر، نیمرو و یا ساندیچ سوسیس نیز باشد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.