شلوارهای هوشمندی که شما را اندازه‌گیری می‌کنند

0

شلوارهای هوشمند شرکت Like A Glove  اندازه‌ شما را در عرض ۵ ثانیه می‌گیرند و داده‌ها را از طریق بلوتوث به اپلیکیشن رایگان خود ارسال می‌کنند.

اپلیکیشن رایگان به شما کمک می‌کند تا شلوار جین مناسب و اندازه خود را پیدا کنید، بنابراین می‌توان گفت این شلوار هوشمند کار یک ابزار تناسب اندام و نمودار کاهش وزن و نیز یک ابزار خرید آنلاین را انجام می‌دهد تا مناسب‌ترین شلوار را برای استایل و اندازه‌های شما پیدا کند.

در اصل، این اپلیکیشن اندازه‌های شما را با شلوار جین تطابق می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا برندها، مدل‌ها و سایزهایی پیدا کنید که به بهترین نحو متناسب شما هستند.

شما می‌توانید توصیه‌ها را بررسی کرده و شلوار مناسب خود را پیدا کنید، سپس برای خرید از خرده‌فروشی کلیک کنید. این اپلیکیشن شامل انواع مختلفی از برندها و مدل‌ها‌ست اعم از لیوایز، لاکی برند، بانانا رپ، اولد نیوی، گپ، سیتیزنز آو هیومنیتی، جی برند، تیلور، ای‌جی، هادسون و غیره.

اما یکی از ویژگی‌های جالب آن امکان نمودار‌کشیدن برای تناسب اندام و پیشرفت کاهش وزن شما‌ست.شما می‌توانید از این لباس برای اندازه‌گیری خود و پیگیری تغییرات در شکل بدن خود استفاده کنید.

اگر شما ورزش می‌کنید و برای مثال یک پوند چربی کم کرده و یک پوند عضله اضافه کرده‌اید، این ترازو تغییری را نشان نمی‌دهد. با این شلوارهای هوشمند اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا تغییر در شکل بدن خود را پیگیری و انگیزه خود را حفظ کنید.

این شلوار هوشمند چگونه کار می‌کند؟

این لباس از الاستین و نایلون است و فیبرهای رسانا برای اندازه‌گیری آن را پوشانده است. این لباس برای استفاده روزانه طراحی نشده ‌و فقط باید هر چند وقت یک‌بار برای اندازه‌گیری خود از آن استفاده کنید.

شلوارها سازگار با محیط زیست هستند و پس از ۵ دقیقه عدم استفاده به طور خودکار خاموش می‌شوند. این شلوار در کل ۵۰۰ اندازه‌گیری را انجام می‌دهد.
این لباس کش می‌آید و می‌تواند از ۲۴ اینچ تا ۵۲ اینچ سایز خود را در ناحیه کمر و … تغییر دهد.

در نهایت، این لباس هوشمند مقاوم در برابر آب است اما ضد‌آب نیست و نمی‌توان آن را در ماشین لباسشویی انداخت. با این حال، از آنجا که شما فقط برای چند دقیقه هر بار این لباس را تن می‌کنید، نیازی به شستن آن نیست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.