آرایشگاهتو بیار تو خونه!

استارتاپی برای آرایشگرها

0

بسیاری از تراپیست‌ها در گذشته مجبور بوده‌اند با کمترین حقوق در سالن‌های زیبایی کار کنند اما لی‌سالن به آنها امکان می‌دهد تا زندگی‌شان را خودشان کنترل کنند

فقط شما نیستید که دوست دارید زمان بیشتری برای رسیدگی به ظاهر و زیبایی خود داشته باشید. ناتاشا پیلبرو، وکیل سابق‌ و کارآفرین بین‌المللی و ژان میشل چالایر بنیانگذاران لی‌سالن ، که هر دو به درمان‌های زیبایی علاقه‌مند بودند، متوجه شدند که هرگز زمان کافی برای وقت‌گذرانی در سالن‌های زیبایی نداشته‌اند. حتی پیدا‌کردن یک تراپیست برای درمان خانگی کار ساده‌ای نیست.

به همین دلیل آنها در سال ۲۰۱۴ استارتاپ لی‌سالن را راه‌اندازی کردند. یک ارائه‌دهنده زیبایی لوکس در صورت تقاضا که خدمات زیبایی مقرون‌به‌صرفه‌ای را در سراسر لندن ارائه می‌دهد.

خدمات لی‌سالن شامل مانیکور، پدیکور، واکس و اکستنشن مژه می‌شود. هر تراپیست در پلتفرم لی‌سالن آزمایش شده و آموزش‌دیده است و با استفاده از یک الگوریتم با نیازهای مشتری مطابقت داده می‌شود تا خدمات باکیفیتی را ارائه دهد.

بر‌خلاف پلتفرم‌هایی مانند بلو، خدمات رزرو لی‌سالن کاملا خودکار است. شما مکان مورد نظر، تاریخ، ساعت و اولویت‌های خود را وارد می‌کنید‌ و لی‌سالن یک تراپیست را برای شما انتخاب می‌کند. به گفته چالایر، این تنها شرکت زیبایی در صورت تقاضا در اروپا‌ست که این خدمات را ارائه می‌دهد.

تراپیست‌های لی‌سالن

علاوه بر راحتی مشتریان، این استارتاپ روی کمک به تراپیست‌های خود تمرکز دارد تا یک زندگی راحت را برای آنها به ارمغان بیاورد. این دو بنیانگذار می‌گویند که بسیاری از تراپیست‌ها در گذشته مجبور بوده‌اند با کمترین حقوق در سالن‌های زیبایی کار کنند اما لی‌سالن به آنها امکان می‌دهد تا زندگی‌شان را خودشان کنترل کنند، هر زمان و هر کجا که می‌خواهند کار کنند و پول درآورند.

بیش از ۱۰هزار متخصص در حال حاضر از این خدمات برای درمان‌های خانگی استفاده می‌کنند. با افزایش چشمگیر سرمایه این استارتاپ به دنبال جذب سرمایه‌‌های بیشتر برای توسعه در انگلستان و در سطح بین‌المللی است. به علاوه، این سرمایه‌گذاری به توسعه فناوری پیشرفته در حوزه زیبایی برای تراپیست‌ها کمک می‌کند و به آنها امکان می‌دهد با یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی کار کنند.

چالایر معتقد است که این کسب‌و‌کار فقط برای زیباسازی افراد نیست، بلکه به آنها قدرت می‌دهد. «وقتی شما خدمات زیبایی دریافت می‌کنید، احساس اعتماد‌به‌نفس بیشتری می‌کنید و همین باعث می‌شود به رویاهای خود برسید.» درواقع، هدف لی‌سالن تغییر در دنیا و زندگی انسان‌ها‌ست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.