سیلزفورس ؛ اپلیکیشنی برای مدیریت ارتباط با مشتری

0

اپل، که ممکن است پتانسیل رشد چندانی را در حوزه مصرف‌کننده فعلی نبیند، با چندین ابرقدرت صنعت همکاری می‌کند تا خواسته‌های کاری را برآورده سازد. در حال حاضر اپل با سیلزفورس مشارکت می‌کند تا اپلیکیشن همراه مبنی بر مدیریت روابط با مشتریان را دوباره طراحی کنند تا از قابلیت منحصر‌به‌فرد موجود در سیستم عامل همراه آی‌او‌اس استفاده کنند

اپل در ادامه اقدامات خود برای توسعه فضای اپلیکیشن کسب‌و‌کار همراه، متخصص مدیریت روابط با مشتریان سیلزفورس را در فهرست خود قرار داده است.

در حال حاضر اپل با سیلزفورس مشارکت می‌کند تا اپلیکیشن همراه مبنی بر مدیریت روابط با مشتریان را دوباره طراحی کنند تا از قابلیت منحصر‌به‌فرد موجود در سیستم عامل همراه آی‌او‌اس استفاده کنند.

این قابلیت با ویژگی‌های اصلی آی‌او‌اس اعم از شناسه چهره، میانبرهای سیری، لمس سه‌بعدی، چت کاری و غیره همراه است. این اپلیکیشن همچنین از دستورالعمل‌های رابط انسانی اپل برای یک تجربه کاربری بهینه پیروی می‌کند.

یک بخش دیگر توسعه همکاری اپل/سیلزفورس با ایجاد اولین اپلیکیشن همراه برای تریل‌هد، سیستمی برای کمک به توسعه‌دهندگان و ادمین‌هاست تا با پلتفرم سیلزفورس آشنا شوند. سایر اپلیکیشن‌ها که مخصوص به صنایع خاص و نیازهای مشتریان کسب‌و‌کارهای کوچک هستند نیز توسعه خواهند یافت.

همراه با برنامه توسعه مشترک، این مشارکت شامل دو طرح دیگر خواهد بود؛ تقویت توسعه‌دهندگان سیلزفورس روی سیستم عامل آی‌او‌اس و تسریع در آشنایی توسعه‌دهنده و رشد شغلی.

اولین طرح شامل ایجاد نخستین SDK همراه سیلزفورس بهینه‌سازی‌شده برای سوئیفت، زبان برنامه‌نویسی محبوبی که اپل آن را ایجاد کرده است، می‌شود. به گفته اپل، « SDK به کسب‌و‌کارها و توسعه‌دهندگان امکان خواهد داد تا اپلیکیشن‌ها را برای آیفون و آیپد روی پلتفرم لایتینگ سیلزفورس ایجاد و اعمال کنند‌ و از این طریق به تعداد اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس برای کسب‌و‌کار در اپ استور بیفزایند.»

در نهایت، مولفه سوم، یادگیری و رشد شغلی، به شکل یک شروع جدید با تریل توسعه اپلیکیشن آی‌او‌اس همراه خواهد بود تا به توسعه‌دهندگان آموزش دهد که چگونه اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس را در Xcode IDE ایجاد کنند.

با اینکه هم‌اکنون این در دسترس قرار گرفته است، SDK همراه سیلزفورس تا پایان سال وارد بازار خواهد شد. اپل می‌گوید اپلیکیشن همراه سیلزفورس اوایل سال آینده، پس از راه‌اندازی اولین اپلیکیشن همراه تریل‌هد، در دسترس خواهد بود.

یکپارچه‌سازی چت کاری اپل با اپلیکیشن بانکداری خصوصی

کردیت سوئیس به مشتریان بانکداری خصوصی و دیجیتالی خود در سنگاپور و هنگ‌کنگ امکان دسترسی به چت کاری اپل را داده است تا آنها بتوانند به طور مستقیم با بانک‌ها در تعامل باشند.

این خدمات در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است‌ که می‌توانند از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان موجود در دستگاه‌های خود به آن دسترسی داشته باشند.

رئیس بانکداری خصوصی کردیت سوئیس در شمال آسیا، فرانکویس مونت، می‌گوید: تقریبا ۹۵درصد از مشتریان ما که در آسیا رزرو شده‌اند تا به پلتفرم بانکداری خصوصی و دیجیتالی همراه ما دسترسی داشته باشند، کاربران آیفون و آیپد هستند، بنابراین، اکنون آنها می‌توانند در هر زمان و هر کجا از طریق کانال چت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشند.

در مرحله اولیه، مشتریان بانک واقع در زوریخ می‌توانند از خدمات جدید برای دریافت اطلاعات درباره موجودی حساب‌های خود، وضعیت تراکنش و سایر موارد استفاده کنند.

در مرحله بعدی، بانک قصد دارد مراکز رزرو جغرافیایی را نیز اضافه کند، برای مثال، به مشتریان امکان دهد تا سفارش تجاری انجام دهند، فرم‌ها را ارسال کنند و نیز مشخصات شخصی خود را به‌روز‌رسانی کنند.

تیم بانکی می‌تواند به پیام‌های مشتریان در پلتفرم چت داخلی خود دسترسی داشته باشد. برای شروع یک چت، مشتریان باید ابتدا از طریق اپلیکیشن بانکداری خصوصی و دیجیتالی بانک هویت خود را تایید کنند.

بنجامین کاوالی، رئیس کردیت سوئیس بخش بانکداری خصوصی جنوب آسیا، می‌گوید: «استفاده از پیام‌رسانی برای برقراری ارتباط یک بخش اصلی از زندگی روزانه مشتریان ما‌ست و به سرعت تغییر اساسی بعدی را در سراسر دنیا ایجاد خواهد کرد. کردیت سوئیس همچنان جایگاه پیشروی خود را در نوآوری دیجیتالی در حوزه مدیریت دارایی حفظ خواهد کرد‌ و بهترین فناوری دیجیتالی را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد تا مطمئن شود که آنها به خدمات بانکداری بدون وقفه و رضایت‌بخش دسترسی دارند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.