ساعت‌های گارمین ویژه خواب درست

0

ساعت‌های گارمین می‌توانند اطلاعات بیشتری را درباره نحوه خواب شما ارائه دهند. گارمین با مرکز پزشکی دانشگاه کانزاس همکاری خواهد کرد تا ‌روی آپنه خواب بیشتر تحقیق کند و اکنون این شرکت قابلیت‌های خواب بیشتری را در ساعت‌های خود لحاظ کرده است.

برای شرکت گارمین، سال ۲۰۱۸، سال خواب است. ماه گذشته این شرکت اعلام کرد که با مرکز پزشکی دانشگاه کانزاس همکاری خواهد کرد تا ‌روی آپنه خواب بیشتر تحقیق کند و اکنون این شرکت قابلیت‌های خواب بیشتری را در ساعت‌های خود لحاظ کرده است.

گارمین دو دیدگاه جدید را در آخرین به‌روز‌رسانی گارمین کانکت در نظر گرفته است. اولین مورد مراحل خواب است که طبق آن امکان تقسیم‌بندی خواب به بخش‌های بیداری، سبک، عمیق و خواب REM را ایجاد کرده است.

در گذشته تقسیم‌بندی گارمین فقط شامل سبک، عمیق و بیدار می‌شد. گارمین اکنون می‌تواند با توجه به بیداری‌های نامحسوس که در طول شب داریم، به ما بگوید که ما چه مدت را در هر چرخه خواب سپری کرده‌ایم‌ و چه مدت بیدار بوده‌ایم. برای ارائه این اطلاعات جدید، گارمین داده‌های بیشتری را در الگوریتم‌های خود می‌گنجاند.

علاوه بر ضربان قلب و شتاب‌سنج، این ساعت نوسانات ضربان قلب را نیز بررسی می‌کند. در گذشته گارمین از نوسانات ضربان قلب برای معیارهای غیر‌تناسب‌اندام مانند پیگیری استرس استفاده می‌کرد.

این شرکت می‌گوید که نوسانات ضربان قلب به دقیق‌تر‌شدن مراحل خواب کمک می‌کند. به علاوه می‌تواند تغییرات در میزان خواب عمیق شما را با دقت بیشتری اعلام کند. افزودن مراحل خواب به گارمین این قدرت را می‌دهد که با فیت‌بیت رقابت کند.

فیت‌بیت در سال‌ گذشته پیشرفت‌های زیادی در زمینه خواب کاربران داشته است. مراحل خواب یکی از نقاط تمایز اصلی بین دستگاه‌های تناسب اندام فیت‌بیت و گارمین است بنابراین گارمین تصمیم دارد در این زمینه با فیت‌بیت رقابت کند و از آن پیشی بگیرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.