چرا اسنپ‌تریپ فیلتر شد؟

0

اسنپ‌تریپ نیازی به مجوز ندارد چون تامین کننده بلیت هواپیما سایت فلایتیو است. نتیجه این سوتفاهم برای اسنپ‌تریپ دو روز تعطیلی فعالیت و خالی ماندن هزاران اتاق در هتل‌های سراسر ایران و  دست کم ضرر دو میلیارد تومانی برای هتل‌ها شده‌است.

شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور، اسنپ‌تریپ بدون هیچ گونه اخطار قبلی به طور کاملا ناگهانی فیلتر شد.

تیم مدیریتی اسنپ تریپ در ۴۸ ساعت گذشته با بررسی و پیگیری‌هایی که انجام دادند متوجه چند نکته درباره دلایل این فیلترینگ شده‌اند که البته هنوز به‌طور رسمی به اسنپ‌تریپ ابلاغ نشده است و اسنپ‌تریپ همچنان در انتظار ابلاغیه رسمی از سوی دادستانی کشور یا کمیته فیلترینگ است.

امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی اسنپ‌تریپ درباره این که چرا اسنپ‌تریپ فیلتر شد، می‌گوید:

طبق شنیده‌ها، طی تصمیماتی که شرکت هواپیمایی کل کشور و دادستانی گرفته‌اند همه سایت‌های فروش بلیت که فاقد مجوز بند الف هستند، فیلتر شوند و اسنپ‌تریپ به اشتباه در این فهرست قرار گرفته است.

چرا که اسنپ‌تریپ نیازی به این مجوز ندارد چون تامین کننده بلیت هواپیما سایت فلایتیو است که دارای همه مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه هست.

نتیجه این سوتفاهم برای اسنپ‌تریپ دو روز تعطیلی فعالیت و خالی ماندن هزاران اتاق در هتل‌های سراسر ایران و  دست کم ضرر دو میلیارد تومانی برای هتل‌ها شده‌است. موضوعی که باید مجریان قانون قبل از جاری کردن احکام به آن توجه کنند.

اسنپ تریپ یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های فروش خدمات هتل است و از سال گذشته با همکاری و شراکت با سایت فلایتیو سعی کرده تا خدمات کاملتری را برای مسافران فراهم کند.

از این رو مسافران می‌توانند از طریق اسنپ‌تریپ بلیت هواپیما تهیه کنند ولی تامین کننده اصلی بلیت هواپیما سایت فلایتیو است که یکی از پلتفرم‌های معتبر فروش بلیت در کشور است.

متاسفانه بعد از گذشت دو روز و پیگیری‌های متعدد هنوز رسما معلوم نشده چرا اسنپ‌تریپ فیلتر شد و چرا رفع فیلتر انجام نمی‌شود و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر به فعالیت بازگردیم.

هفته گذشته هم جلسه‌ای در پی ممنوعیت فروش آنلاین بلیط ایران ایر بر اساس دستور رییس شرکت ایران ایر برگزار شد که در نهایت استارتاپ‌ها از اتهام گرانفروشی تبرئه شدند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.