دوره ششم کشف شتاب‌دهنده فردوسی

0

دوره کشف شتاب‌دهنده فردوسی فرصتی است تا استارتاپ‌های پذیرفته‌شده، مسیر رسیدن به سرمایه‌گذار را آغاز کنند. در این دوره، استارتاپ‌ها مدل کسب‌و‌کار خود را به کمک شتاب‌دهنده اعتبارسنجی کرده و به تست بازار می‌پردازند. سپس تیم خود را تکمیل کرده و برنامه عملیاتی کارآمدی را برای ۴ ماه آینده خود تدوین می‌کنند تا در انتها به جذب سرمایه‌گذارانی خطرپذیر نائل آیند.

دوره کشف شتاب‌دهنده فردوسی فرصتی است تا استارتاپ‌های پذیرفته‌شده، مسیر رسیدن به سرمایه‌گذار را آغاز کنند.

در این دوره، استارتاپ‌ها مدل کسب‌و‌کار خود را به کمک شتاب‌دهنده اعتبارسنجی کرده و به تست بازار می‌پردازند. سپس تیم خود را تکمیل کرده و برنامه عملیاتی کارآمدی را برای ۴ ماه آینده خود تدوین می‌کنند تا در انتها به جذب سرمایه‌گذارانی خطرپذیر نائل آیند.

فرآیند پذیرش در این دوره با تکمیل فرم پذیرش از طریق سایت شتاب‌دهنده فردوسی آغاز می‌شود. استارتاپ‌هایی که موفق به ساخت MVP (نمونه اولیه) محصول یا خدمت خود شده باشند، می‌توانند درخواست خود را حضور در این دوره ثبت کنند.

تیم ارزیابی شتاب‌دهنده فردوسی طی فرآیندی از بنیانگذاران استارتاپ مصاحبه و آزمون به عمل می‌آورند که در صورت موفقیت در جلسه نهایی، جواز ورود به دوره کشف را به‌دست خواهند آورد.

در ششمین دوره کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزه گردشگری یا محتوا فعالیت کنند. با توجه به ظرفیت‌ها و اهداف شتاب‌دهنده، استارتاپ‌های فعال در این حوزه فرصت تجربه‌ رشد چشمگیر و جذب سرمایه‌گذار را در سریع‌ترین حالت ممکن خواهند داشت.

متقاضیان این دوره می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه به سایت این شتاب‌دهنده مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم پذیرش خود اقدام کنند. گفتنی است ششمین دوره کشف از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا انتهای آبان ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که دوره کشف رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای را برای استارتاپ‌های پذیرفته شده نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.