دوره راهبر بودن

تمرین موثر راهبری به عنوان ابراز طبیعی خود

دوره راهبر بودن و تمرین موثر راهبری به عنوان ابراز طبیعی خود توسط آکادمی شنبه از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ لغایت ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ به مدت ۸ شبانه روز در هتل ۵ ستاره پارسیان در شهر یزد زیر نظر مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی بابا‌ برگزار می‏‌گردد.

شرکت کنندگان در دوره راهبر بودن کشف می‌کنند که راهبری واقعی هرگز به معنای جایگاه و عنوان شغلی، پول، میزان اثرگذاری و یا هرگونه خصیصه‌ رایج به عنوان راهبری و نتایج شناخته شده آن نیست.

در دوره راهبر بودن به جای کسب دانش بیشتر در مورد راهبری، شما به راهبری و تمرین موثر راهبری به عنوان ابراز طبیعی خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

گفت و گوی راهبری توسط جمعی از راهبران شناخته شده معاصر تدوین شده است. با به ‏کارگیری رویکرد هستی‌‏شناسی و پدیدارشناسی در مطالعه راهبری، آنها دسترسی عملی فراهم کرده‌اند که «آن طوری که شما برای خودتان در موقعیت‌هایی که راهبری می‌کنید، نمود پیدا می‌کنید» را دگرگون می‌کند.

یعنی در موقعیت‌های راهبری، فارغ از شرایط و محیط، شما به طور طبیعی، عملی راهبرگونه داشته باشید بدون آنکه لازم باشد هرگونه استراتژی یا تکنیک راهبری را به یاد آورید. شما دوره را در حالی ترک خواهید کرد که به «راهبربودن و تمرین موثر راهبری به عنوان ابراز طبیعی» دسترسی پیدا کرده‌اید.

در طول دوره راهبر بودن راه‌های متداول فکرکردن به چالش کشیده می‌شود، روش‌های جدید تفکر به صورت طبیعی برای شما آشکار می‌شود و خود را به صورت طبیعی در حال ساختن موفقیت‌های بزرگتر در ابعادی از زندگی که «برای شما بیشترین اهمیت را دارد» می‌یابید.

شرکت در دوره راهبر بودن

منظور از «ابراز طبیعی خود» این است که فرد در هر موقعیت راهبری، نوع بودن و عملکردش، خود‏به‌خود «راهبر بودن» و «عملکرد موثر راهبری» خواهد بود و در نتیجه پاسخ او به هر آنچه که با آن سر و کار دارد، یک پاسخ موثر و شهودی است.

این دوره توسط مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی بابا‌ راهبری خواهد شد.

دوره راهبر بودن و تمرین موثر راهبری به عنوان ابراز طبیعی خود توسط آکادمی شنبه از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ لغایت ۱۳۹۷/۱۱/۲۶  به مدت ۸ شبانه روز در هتل ۵ ستاره پارسیان در شهر یزد برگزار می‏گردد. هزینه های اقامت و پذیرایی (شامل شام شب ورود نهار ۶ روز کلاس و صبحانه همه روزه) بر عهده برگزارکنندگان و باقی وعده های غذایی با شرکت کنندگان است.

ثبت نام در دوره راهبر بودن

 

سوالات متداول

هزینه پرداختی شامل هزینه اقامت در هتل،صبحانه، شام شب ورود و ۶ وعده نهار روزهای کلاس می‌باشد.

متون پیش از دوره از روز ۱ دی ماه در دسترس خواهد بود و مطالعه آن‌ها پیش از حضور در رویداد ضروری است.

پس از ثبت‌نام برای شما لینک سامانه آموزشی ارسال خواهد شد. برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید اپلیکیشن Moodle را روی موبایل و یا تبلت نصب نمایید.

 

۱ دیدگاه
  1. محمدرضا تقی زاده می‌گوید

    عرض سلام و ادب و احترام وخدا قوت خدمت یکایک تیم محترم شنبه … بنده بسیار مایل هستم حضورا در این رویداد و دوره ارزشمند شرکت داشته باشم منتها به دلیل مشغله های گوناگون متاسفانه این امکان برایم مهیا نشد… احتراما ممنون میشم بفرمایید آیا امکان تهیه و خرید صوت و تصویر این دوره ی ارزشمند مهیا هست ؟
    با تشکر

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.