۶۰۰۰ مشاور مدیریت

ایسوریا در مسیر رشد

0

ایسوریا تیم‌های مشاور را در یک مدل خدمات مدیریت شده ارائه می‌دهد که شکاف بین مشاوره مدیریت و تامین منبع قراردادها را پر می‌کند.

بر‌خلاف کسب‌و‌کارهای مشاوره سنتی، این استارتاپ یک شبکه متشکل از ۶۰۰۰ مشاور مستقل ایجاد کرده ‌تا به شرکت‌ها در اجرای راهبردهای جدید کمک کند. ایبی تامسون استارتاپ ایسوریا (Issoria) را در اکتبر ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد.

ایسوریا به سرعت راه خود را برای تغییر در صنعت مشاوره مدیریت باز کرد. او که در ‌۱۶‌سالگی مدرسه را ترک کرد، یک شغل موفق را ایجاد کرد که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند راهبردهای رشد خود را اجرایی کنند.

در طول این مدت، او و شریک کاری‌اش، متیو چاک، متوجه شدند که مشکلاتی در سیستم وجود دارد. در بیشتر مواقع مشتریان هزینه‌های هنگفتی را به شرکت‌های بزرگ پرداخت می‌کنند و نتایج مطلوبی دریافت نمی‌شود.

کسب‌و‌کار به دنبال یک روش کارآمد‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مدیریت تغییرات بودند. بنابراین تامسون ایسوریا را بنیانگذاری کرد؛ یک شبکه که اکنون ۶۰۰۰ مشاور مدیریت مستقل را در ۱۰۰ کشور به هم وصل می‌کند. ایسوریا تیم‌های مشاور را در یک مدل خدمات مدیریت شده ارائه می‌دهد که شکاف بین مشاوره مدیریت و تامین منبع قراردادها را پر می‌کند.

راهکار ایسوریا

مشتریان می‌توانند با مراجعه به یک فرد راهکار مدیریت‌شده منسجمی را دریافت کنند و هزینه مشاوره آنها ۳۰ تا ۵۰ درصد پایین‌تر از مدل‌های قبلی است. تامسون می‌گوید که این کسب‌و‌کار مقیاس و منابع یک شرکت جهانی مهم را ارائه می دهد اما به دلیل مدل کسب‌و‌کار شبکه‌سازی شده ما، سرعت و هزینه ثابت یک کسب‌و‌کار کوچک را دارد.

این یک رویکرد منحصر‌به‌فرد است که مشتریان بزرگ و متعددی را جذب کرده است اعم از جگوار لند روور، کارگیل، ترمو فیشر سانتیفیک، لند سکیوریتیز و غیره. اما موفقیت بدون چالش‌ها محقق نخواهد شد. تامسون که مصمم بود بودجه اداره این استارتاپ را خودش تامین کند، پس‌انداز خود را در کسب‌و‌کار سرمایه‌گذاری و پیشنهاد سرمایه‌گذاران را رد کرد.

او که در ابتدای کار نمی‌توانست از عهده هزینه استخدام نیرو برآید، در هفته ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت کار می‌کرد. در حال حاضر، گردش مالی این استارتاپ در سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیون پوند بوده است. هدف اصلی و نهایی ایسوریا آن است که تا سال ۲۰۳۰ به نیمی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا خدمات ارائه دهد. با توجه به موفقیت فعلی این استارتاپ، این هدف دور از دسترس نیست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.