کدام مزیت‌های رقابتی در موفقیت چاپ‌آقا موثر بودند؟

تعهد به کیفیت بالای خدمات و قیمت مناسب

0

دلیل محبوبیت چاپ‌آقا این است که قیمت محصولات و خدمات چاپ‌آقا برخلاف بسیاری از رقبا، به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود.

بسیاری از ما که برای ثبت سفارش‌های چاپی و همچنین دریافت آنها با مشکلاتی چون‌ طی‌کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، الزام به ارائه طرح مورد نظر در سی‌دی یا حافظه‌های فلش، قیمت گران و غیر‌شفاف و… مواجه بودیم، حالا با وجود «چاپ‌آقا» لذت واقعی چاپ آنلاین را تجربه می‌کنیم.

حالا ما با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش‌های چاپی خود را از چاپ دیجیتال تراکت تبلیغاتی، چاپ دیجیتال کارت ویزیت، چاپ دیجیتال بروشور و… به صورت آنلاین ثبت و با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت می‌کنیم. اما با وجود حضور فعالان دیگر در حوزه چاپ آنلاین، دلیل محبویت چاپ آقا چیست؟

در این باره رضا مفید، مدیر‌عامل استارتاپ چاپ‌آقا می‌گوید: «هدف ما از ابتدا راه‌اندازی وب‌سایتی برای ارائه خدمات چاپی بود که در همان لحظه اول ورود شما بتوانید نیاز خود را به‌درستی پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید که این هدف محقق شد.

در حال حاضر در چاپ آقا محصولات و خدمات بر اساس انواع مختلفی که دارند تفکیک شده هستند. برای مثال بخش‌های چاپ دیجیتال کارت ویزیت، ست اداری، تراکت، ساک‌دستی و … از جمله بخش‌هایی هستند که در سایت به صورت جداگانه وجود دارند و شما می‌توانید وارد بخش مربوطه شوید، سفارش خود را ثبت کنید و در صورت نیاز از کمک مشاوران طراحی چاپ‌آقا یا ابزارهای آنلاین طراحی چاپ‌آقا بهره ببرید.

حتی می‌توانید طراحی سفارش چاپی خود را به طراحان چاپ‌آقا بسپارید و پس از پرداخت هزینه‌ها در زمان معین و بدون کوچک‌ترین تاخیری، سفارش خود را تحویل بگیرید.»

سفارش در چاپ‌آقا

ادامه داستان ثبت‌سفارش در چاپ‌آقا هم این است که پس از ثبت جزئیات سفارش شما، یک بررسی اولیه از سوی چاپ‌آقا روی سفارش صورت می‌گیرد و اگر سفارش ثبت‌شده دارای فایل نباشد، به واحد طراحی ارجاع داده می‌شود. در صورتی هم که به همراه سفارش، فایل ارسال شده باشد، به بخش بررسی فایل ارجاع داده می‌شود تا از نظر استانداردهای فنی و طراحی مورد بررسی قرار گیرد.

در نهایت، در صورتی که فایل تایید شود، وارد فرآیند چاپ می‌شود. گفتنی در تمام طول فرآیند آماده‌سازی سفارش‌های چاپی نظارت و کنترل دقیقی روی سفارش‌ها صورت می‌گیرد و نتیجه کار بدون ایراد باشد.

گفتنی است که دلیل دیگر محبوبیت چاپ‌آقا این است که قیمت محصولات و خدمات چاپ‌آقا برخلاف بسیاری از رقبا، به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود.
در این باره، مدیر عامل این استارتاپ دانش‌بنیان می‌گوید: «می‌توان گفت که چاپ‌آقا مزیت‌های رقابتی زیادی را برای خود در نظر گرفته که «قیمت» و «کیفیت» دو نمونه از مهم‌ترین این مزیت‌ها هستند. چاپ‌آقا همچنین به پیشرفت مجموعه و رشد نسبت به توانی که می‌تواند داشته باشد، اهمیت زیادی می‌دهد.

بر این اساس ما تنها به این مسئله راضی نیستیم که مثلا سفارش معینی را که رقبا در طول ۵روز انجام می‌دهیم، ۳روزه به پایان برسانیم؛ بلکه در تلاش هستیم حتی مدت زمان انجام همان سفارش ۳روزه را هم به ۲ روز و یا حتی یک روز کاهش دهیم.»

به نظر می‌رسد که همین رویکرد باعث شده‌ که نمودار رشد چاپ‌آقا در هر ماه نسبت به ماه گذشته از شیب بیشتری برخوردار باشد. به این ترتیب چاپ‌آقا در شرایط بحران اقتصادی، پله‌های رشد را طی می‌کند.

پس اگر شما هم می‌خواهید سفارش‌های چاپی خود را با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید، به chapagha.com مراجعه کنید و لذت واقعی چاپ آنلاین را بچشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.