پرستار اشتراکی!

کورو کیدز یک پرستار بچه را برای دو خانواده در نظر می‌گیرد

0

رویکرد منحصر‌به‌فرد این کسب‌و‌کار والدین را تحت تاثیر قرار داده ‌و اکنون حدود ۱۴ هزار ساعت در ماه خدمات مراقبت از کودک ارائه می‌دهد. این میزان هر هفته ۱۰ درصد افزایش دارد.

استارتاپ کورو کیدز که به دنبال رفع مشکلات در صنعت مراقبت از کودکان بود، یک پرستار بچه را برای دو خانواده در نظر می‌گیرد که در این صورت شما هزینه کمتری برای پرستار بچه پرداخت می‌کنید و پرستار نیز حقوق بیشتری می‌گیرد.

راشل کارل استارتاپ کورو کیدز (Koru Kids) را در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد. از نظر او، صنعت مراقبت از کودک مشکلات زیادی دارد.

گزینه‌هایی که پیش روی والدین وجود دارند، پرهزینه و غیرقابل‌انعطاف‌پذیری هستند. پیدا‌کردن یک پرستار یا مراقب کودک که مطابق نیازهای آنها باشد، کار بسیار دشوار و طاقت‌فرسایی است. کارل راهکاری را در این زمینه به والدین در لندن ارائه داده است.

کورو کیدز مراقبت از کودک را از طریق تعیین یک پرستار برای دو خانواده به طور همزمان کم‌هزینه‌تر می‌کند. از آنجا که پرستار به طور همزمان از دو کودک مراقبت می‌کند، هر خانواده مبلغی کمتر از میانگین هزینه سابق را پرداخت می‌کنند اما با این حال پرستار حقوقی بیشتر از حقوق مراقبت از یک کودک را دریافت می‌کند. به علاوه کودکان نیز دوستان جدید پیدا می‌کنند.

مزایای کوروکیدز

علاوه بر این مزایا، کورو کیدز پرستاران خود را استخدام کرده و آموزش می‌دهد تا بتوانند پشتیبانی و خدمات با کیفیتی را به خانواده‌ها ارائه دهند. تا امروز، این کسب‌و‌کار ۱۵هزار متقاضی پرستار داشته ‌که بیش از ۱۲۰۰ نفر از آنها را پذیرفته و آموزش داده است.

کورو کیدز معتقد است که این یک کسب‌و‌کار فناورانه است که از نرم‌افزار خود استفاده می‌کند و فرآیند کار آن خودکار است. رویکرد منحصر‌به‌فرد این کسب‌و‌کار والدین را تحت تاثیر قرار داده ‌و اکنون حدود ۱۴هزار ساعت در ماه خدمات مراقبت از کودک ارائه می‌دهد. این میزان هر هفته ۱۰درصد افزایش می‌یابد.

سرمایه‌گذاران نیز از این استارتاپ استقبال کرده‌اند به طوری‌که این کسب‌و‌کار در کل ۴٫۱میلیون پوند سرمایه جذب کرده است. کارل می‌گوید: «من می‌خواهم چیزی بسازم که به مادران، پدران، کودکان و کارگران مراقبت از کودک کمک کند؛ چیزی که همیشگی و مفید باشد، چیزی که همه آن را دوست داشته باشند. ما داریم بهترین خدمات مراقبت از کودک را در دنیا ایجاد می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.