میوس جایی که فیس بوک اگهی جذب نیرو می دهد

0

بیش از ۵۰۰ شرکت در تمام صنایع فهرست مشاغل و پروفایل شرکتی در این استارتاپ دارند، اعم از فیسبوک، ولز فارگو، ماریوت، اچ‌بی‌او، ای‌تی اند تی و آفلاک.

پس از دریافت بازخورد از خوانندگان مشخص شد که جستجو شغل برای خوانندگان کار طاقت‌فرسایی است و هر جوینده کارمجبور بود چندین بار در مصاحبه شرکت کند اما پس از مدتی متوجه می‌شدند که آن شرکت مناسب آنها نیست. بر همین اساس، این سه بنیانگذار تصمیم گرفتند یک نوع متفاوتی از سایت شغلی را ایجاد کنند. ملیسا مک‌کرری شخصاً CSS، HTML، Python و جاوا اسکریپت را آموخت و با کمک تعدادی از برنامه‌نویسان جستجوی شغل را به یک سمت جدید سوق داد. این سایت با نام کامپانی میوس در فوریه ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد و امروزه آن را با نام میوس می‌شناسند.

در ابتدا میوس (Muse) در بروکلین در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ با هشت ویراستار و یازده مقاله‌نویس راه‌اندازی شد. تعداد کاربران اولین نسخه از این سایت در عرض سه ماه از ۲۰.۰۰۰ کاربر به ۷۰.۰۰۰ کاربر رسید.

در سال ۲۰۱۲، مینشیو، کاوولاکوس و مک‌کرری به پیشنهاد مشاور خود، راشل اسکلار، برای همکاری با وای کامبینیتور تقاضا دادند. آنها برای مصاحبه به سن‌فرانسیسکو رفتند و پذیرفته شدند. بنیانگذاران در آن زمان به مدت ۸ ماه به سیلیکون ولی سفر کردند. سپس تصمیم گرفتند دفاتر مرکزی خود را در نیویورک افتتاح کنند.

در ژانویه ۲۰۱۳ میوس از شرکت‌هایی مانند وای کامبینیتور، ۵۰۰ استارتاپس و غیره ۱۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرد تا کسب و کار خود را توسعه دهد.

پس از برندسازی مجدد و تبدیل آن به میوس در سال ۲۰۱۳، این شرکت در رقابت استارتاپ سال وال استریت ژورنال به مرحله نهایی رسید. تایرا بانک و سایرین ۱ میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کردند. در مه ۲۰۱۵، این شرکت اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد. یک سال بعد، این شرکت ۱۶ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند آیکون ونچرز، اسپکت ونچرز، و غیره دریافت کرد.

در نوامبر ۲۰۱۶، میوس رتبه ۱۶ام را در بین شرکت‌هایی در آمریکای شمالی که به سرعت در حال رشد هستند، کسب کرد و در فهرست ۵۰۰ شرکت فناوری برتر قرار گرفت.

اسمارت سی‌ای‌او شرکت میوس را یکی از ۵۰ شرکت متوسط که سریع‌ترین رشد را داشته است، خواند.

کاترین مینشیو، الکس کاوولوکاس و ملیسا مک‌کرری در سیلیکون ولی ۱۰۰ سال ۲۰۱۲ رتبه ۵۹ را کسب کرد. در سال ۲۰۱۵، الکس و کاترین مجدداً در این فهرست در مقام ۸۵ قرار گرفتند. در ژوئن ۲۰۱۶، این استارتاپ بیش از ۵۰ میلیون بازدیدکننده در سال داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.