قفل بیومتریک برای دوچرخه

0

شرکت بیو-کی، ارائه‌دهنده راهکارهای امنیتی و تایید هویت بیومتریک، اعلام کرده است که قفل دوچرخه مجهز به بلوتوث و بیومتریک اثر انگشت خود را در آمریکا رونمایی خواهد کرد.

این قفل لمسی بیو-کی به دلیل رشد تقاضا برای گزینه‌های امنیتی راحت‌تر برای دوچرخه‌ها، تولید شده است. طبق آمار بانک جهانی، بیش از ۲میلیارد دوچرخه در سراسر دنیا وجود دارد. با توجه به افزایش جمعیت و حضور دستیارهای برقی و چرخ‌های الکترونیکی، تا سال ۲۰۵۰ دوچرخه‌ها و چرخ‌های الکترونیکی ممکن است به ۵ میلیارد برسد. متاسفانه، سرقت یکی از مشکلات اصلی صاحبان دوچرخه‌ها در سراسر دنیاست.

فناوری بیو-کی در سه نسخه عرضه می‌شود؛ اثر انگشت، بلوتوث و اثر انگشت به همراه بلوتوث. هر نسخه بادوام، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و قابل اشتراک بین دوستان و اعضای خانواده است.

نسخه بلوتوث آن به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از تشخیص چهره، اثر انگشت یا یک پین و با استفاده از اپلیکیشن تاچ‌لاک در تلفن هوشمند خود، قفل دوچرخه‌ خود را باز کنند.

مایک دیپاسکواد، رئیس و مدیرعامل بیو-کی می‌گوید: تاچ لاک هوشمند و استفاده از آن آسان است. ماهیت کاربرپسند آن موجب می‌شود که صاحبان دوچرخه بتوانند در هر فرصتی دوچرخه خود را قفل کنند. تاچ لاک با حذف کلید و سوئیچ‌هایی که ممکن است گم شوند، از دوچرخه در برابر سرقت محافظت می‌کند.

به علاوه، انعطاف‌پذیری راهکار بیو-کی به کاربران امکان می‌دهد تا دوستان، همکاران و خانواده خود را برای دسترسی راحت به دوچرخه ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.