شیر‭ ‬آب‭ ‬هوشمند‭ ‬برای‭ ‬کشاورزی

0

اگر شما در باغچه خود سیستم آبپاشی زمینی ندارید، یک شیر آب هوشمند می‌تواند به شما امکان دهد تا زمان آبیاری را برنامه‌ریزی کنید و مطمئن شوید که چمن یا باغچه شما به اندازه نیاز آبیاری می‌شود

شیر آب هوشمند ایو آکوا از شرکت الجاتو به سر شیر آب وصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا آن را از طریق تلفن همراه یا دستگاه همراه خود و دستیار صوتی سیری کنترل کنید.

مانند شیر آب هوشمند  اوربیت بی‌-هایو، ایو آکوا یک جعبه است که دو کانکتور در دو سر آن قرار دارد.بدنه اصلی از جنس آلومینیوم است و درپوش پلاستیکی سیاه دارد. این دستگاه از شیر اوربیت سبک‌تر است اما باید روی شیر آب نصب شود.

در پایین آکوا یک درِ پلاستیکی وجود دارد که قسمت جلویی دستگاه را باز نگاه می‌دارد تا بتوانید دو باتری آن را وارد کنید. در مقایسه با بی‌-هایو، راه‌اندازی ایو آکوا کمی سریع‌تر صورت می‌گیرد زیرا موارد کمتری را در این دستگاه باید پیکربندی کرد.

اتصال آسان

برای مبتدیان، در حالی‌که هر دو دستگاه از بلوتوث برای اتصال به یک مرکز استفاده می‌کنند، آکوا فقط به یک آیپد یا اپل تی‌وی وصل می‌شود، اما بی‌-هایو همراه با مرکز بلوتوث ارائه می‌شود که باید قبل از نصب شیر، آن را راه‌اندازی کنید.

پس از باز کردن اپلیکیشن ایو، گزینه اضافه‌کردن یک دستگاه جدید را انتخاب کرده و سپس باید کد ارائه شده در دفترچه را اسکن کنید. پس از آن، اتاقی که می‌خواهید دستگاه را به آن اضافه کنید، انتخاب کرده و دستگاه را نامگذاری کنید.

در آنجا می‌توانید یک برنامه زمانبندی‌شده برای آبیاری در اپلیکیشن تهیه کرده و مشخص کنید که چه مدت باید آبیاری صورت گیرد. شما می‌توانید آخرین آبیاری و میزان آبیاری را نیز در این اپلیکیشن مشاهده کنید.

کاربری آسان

با اینکه استفاده از این دستگاه آسان است، اما بیش از حد ساده است. برای مثال، بی‌- هایو نه‌تنها یک برنامه آبیاری را بر اساس سیستم خود ایجاد می‌کند، بلکه به طور خودکار در صورت بارندگی، آن را به تاخیر می‌اندازد. در‌حالی‌که این دو قابلیت در آکوا دیده نمی‌شوند.

با اینکه آکوا با هوم‌کیت اپل کار می‌کند، اما از دستیار گوگل یا الکسا پشتیبانی نمی‌کند. به علاوه، شما نمی‌توانید کارهایی را که بی‌-هایو و الکسا انجام می‌دهند، با آکوا و سیری انجام دهید.

فقط می‌توانید به سیری بگویید تا آب را باز یا بسته کند اما نمی‌توانید سوال کنید که چقدر آب مصرف شده است، یا تاخیر در آبیاری را فعال کنید یا غیره.

الجاتو یک شیر آب هوشمند ساده برای کاربران هوم‌کیت تولید کرده، اما نمی‌تواند رقیب خوبی برای اوربیت بی‌-هایو باشد زیرا این دستگاه گزینه‌های آبیاری متنوعی را ارائه می‌دهد و با محبوب‌ترین دستیاران خانه هوشمند کار می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.