شراکت مایکروسافت و جنرال‌الکتریک

همکاری در اینترنت اشیا

0

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده ‌که با شرکت جی‌ای شراکت بزرگی خواهد داشت تا اینترنت اشیاء را به دنیای صنعتی وارد کند.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده ‌که با شرکت جی‌ای شراکت بزرگی خواهد داشت تا اینترنت اشیاء را به دنیای صنعتی وارد کند.

این قرارداد شراکت بین مایکروسافت و جی‌ای با حمله شرکت‌ها به بازار اینترنت اشیاء صنعتی رو‌به‌رو خواهد شد.

در این راستا، جی‌ای دیجیتال اپلیکیشن اینترنت اشیاء خود به نام پریدیکس را وارد آزور خواهد کرد و این بدان معنی است که شرکت‌هایی که از این خدمات استفاده می‌کنند، از تخصص فضای ابری نقطه‌به‌نقطه مایکروسافت بهره‌ خواهند برد.

پریدیکس مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های متمرکز بر اینترنت اشیاء را ارائه می‌دهد اعم از اپلیکیشن‌های پیشرفته مدیریت عملکرد دارایی پریدیکس و پریدیکس سرویس‌مکس‌ و برای مشتریانی که می‌خواهند خدمات خود را ایجاد کنند، در دسترس است.

ارقام اخیر نشان می‌دهند که بازار اینترنت اشیاء تا سال ۲۰۲۵ مبلغ ۱٫۱ تریلیارد دلار ارزش خواهد داشت و برای نوآوری و توسعه آماده خواهد شد.

بیل روه، مسئول ارشد دیجیتال جی‌ای، می‌گوید: «هر شرکت صنعتی باید وارد حوزه دیجیتالی شود تا بتواند در آینده رقابت کند، باید ماشین‌آلات را به هم وصل کرده و آنها را هوشمندتر کند تا کارایی و بهره‌وری آنها را بالا برد. از طریق این شراکت گسترده، مایکروسافت و جی‌ای به مشتریان در سراسر دنیا امکان می‌دهد تا از قدرت مجموعه پریدیکس برای ارائه توانایی‌های جدید استفاده کنند.»

در نتیجه این قرارداد، پریدیکس بهتر از پیش با ابزارهای فضای ابری برتر مایکروسافت مانند آزور آی‌او‌تی و آزور دیتا یکپارچه‌سازی می‌شوند و شرکت جی‌ای دیجیتال نیز از آزور در کسب‌و‌کار خود استفاده می‌کند.

جودسون آلتوف، معاون اجرایی مایکروسافت، می‌گوید: «بخش صنعتی نقش مهمی را در تامین سوخت برای اقتصادها در سراسر دنیا ایفا می‌کند. با این شراکت راهبردی، جی‌ای و مشتریان ما از یک پلتفرم معتبر برای ارائه نتایج پیش‌بینی نشده و کمک به پیشبرد پتانسیل کسب‌و‌کار بهره‌مند خواهند شد.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.