زندگی در کنار اشیای هوشمند

0

IoT Meetup” عنوان رویداد‌های دوره‌ای است که قرار است در راستای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه و همچنین شبکه‌سازی اهالی کارآفرینی در زمینه IoT (اینترنت اشیا) اجرا شود. انتقال تجربه در یک اکوسیستم جدید استارتاپی برپایه اینترنت اشیا جزو اهداف این همایش است. در این رویداد چهار استارتاپ از حوزه‌های متفاوت اینترنت اشیا به معرفی خود و ارائه تجاربیات‌شان خواهند پرداخت.

آزاده دستمالچی که ازطریق ویدئو کنفرانس از کانادا در این رویداد حاضر خواهد شد از تجربه‌های خود در این زمینه می‌گوید. دستمالچی بنیان‌گذار Vital Tracer است که محصول دستبند سلامت هوشمند را ارائه داده است.

علی رحمان‌پور که هم‌ بنیان‌گذار لینک‌آپ و تاراکسا است و در حوزه بستر ارتباطی اینترنت اشیا فعال است از دیگر سخنرانان این رویداد است. نوید اردکانیان که استارتاپ رادیکال فعال را در حوزه سنسورهای iBeacon راه‌اندازی کرده، سومین نفری است که از تجربه‌های خود درباره اینترنت اشیا خواهد گفت. آخرین استارتاپی هم که در این رویداد شرکت کرده اسمارت فارور است که یکی از هم بنیان‌گذاران آن یعنی ابوالفضل جعفرزاده پور از زمینه فعالیت استارتاپ‌شان یعنی راه‌حل‌های زندگی هوشمند حرف خواهد زد. “IoT Meetup” یکشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۶.۳۰ تا ۲۰ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.