سقف بالای سر، وام بزرگ

دیستراکت بازاریابی دیجیتال

0

شما در یک محیط پشتیبان هستید که در آن می‌توانید به آسانی با متخصصان در هر زمینه‌ای آشنا شوید، یک سقف بالای سرتان است و یک وام بزرگ دارید که هزینه‌های زندگی شما را پوشش می‌دهد.

این استارتاپ بازاریابی دیجیتالی در لینکلن ادعا می‌کند که در حوزه خود یکی از شرکت‌هایی است که به سرعت در حال رشد است. پیتر واتسون زمانی که در دانشگاه در رشته بازاریابی تحصیل می‌کرد، متوجه شد که روی بازاریابی دیجیتالی تمرکز زیادی نشده است.

او می‌گوید: «در دروس دانشگاه ما مطالب چندانی درباره بازاریابی دیجیتالی وجود ندارد و به نظر می‌رسد که بازاریاب‌های سنتی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار چیزی تغییر نکرده است. خیلی ناراحت‌کننده است که ببینیم کسب‌و‌کارها رسانه اجتماعی را نادیده می‌گیرند.»

واتسون از ‌۱۶‌سالگی در حوزه بازاریابی فعالیت داشت. او از مهارت‌های خود در رسانه اجتماعی، گوگل پی-پر-کلیک و بازاریابی ایمیل استفاده می‌کرد و نیز برای شرکت برگزارکننده رویدادها در صنعت فوتبال کار می‌کرد.

این تجربیات به او امکان داد تا دانش زیادی درباره رسانه کسب کند و به برادلی مک‌کنی پیوست تا یک ایده کسب‌و‌کار فوق‌العاده را عملی کنند.
با مک‌کنی، که در گذشته شبکه‌سازی می‌کرد، آنها در جولای ۲۰۱۵ کسب‌و‌کار خود را شروع کردند. استارتاپ دیستراکت در بازاریابی عملکرد و رسانه اجتماعی خلاق تخصص دارد و مشتریان آن هر ماه یک هزینه ثابت را پرداخت می‌کنند.

فعالیت استارتاپ دیستراکت

این شرکت از زمان راه‌اندازی ۵۰ نوع مشتری مختلف را جلب کرده است، برای مثال یک برند چای، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حسابداری در میدلندز، یک شرکت حقوقی و یک برند قارچ مشهور. آنها که این استارتاپ را با ۵۰۰۰ پوند سرمایه راه‌اندازی کردند، عاشق کارآفرینی بودند.

«شما در یک محیط پشتیبان هستید که در آن می‌توانید به آسانی با متخصصان در هر زمینه‌ای آشنا شوید، یک سقف بالای سرتان است و یک وام بزرگ دارید که هزینه‌های زندگی شما را پوشش می‌دهد.»
استارتاپ دیستراکت (Distract) پس از مدت کوتاهی به شرکت دیجیتالی در شرق میدلنز تبدیل شده که سریع‌ترین رشد را داشته است. این استارتاپ قصد دارد فعالیت خود را در مناطق دیگر گسترش دهد و اولین برند داخلی خود را راه‌اندازی کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.