دومین رویداد استارتاپ جاده ابریشم

1

این برنامه از دو قسمت اصلی «تور استارتاپی» و «رویداد فینال» تشکیل شده که با فاصله‌ای چند‌ماهه از یکدیگر برگزار می‌شوند

استارتاپ جاده ابریشم نخستین رویداد معرفی‌کننده استارتاپ‌های ایرانی به جامعه کارآفرینی ایران و جهان است که با هدف آشنایی با برترین شرکت‌های نوآور و نوپای موجود در کشور و همچنین تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی آسان‌تر به تجربیات موفق در سطح بین‌المللی و جذب سرمایه خارجی طراحی شده است.

این برنامه از دو قسمت اصلی «تور استارتاپی» و «رویداد فینال» تشکیل شده که با فاصله‌ای چند‌ماهه از یکدیگر برگزار می‌شوند.

در بخش نخســت رویداد امسال، تیم استارتاپ جاده ابریشــم شامل مجموعه‌ای از فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران و اروپا به ۵ شهر کرمان، شیراز، مشهد، تبریز و تهران سفر خواهند کرد و با اکوسیستم کارآفرینی این مناطق دیدار خواهد داشت.

کاروان استارتاپ جاده ابریشم دربردارنده تیمی از نمایندگان و کارشناسان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های موفق و نیز کارآفرینان حوزه فناوری است که با هدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران فعالیت می‌کنند.

در هر شهر، هریک از استارتاپ‌های مستقر در آن شهر یا شهرهای اطراف که از پیش در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، کار خود را به سرمایه‌گذاران و کارشناسان حاضر ارائه می‌دهند.

مراسم گردهمایی این رویداد در روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در تالار نور شهر مشهد برگزار خواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. Sonita می‌گوید

    سلام .بانهایت احترام به برگزارکننده های این رویداد و تمام فعالان اکوسیستم کارآفرینی و استارت آپی ایران و بدون غرض : نمیدونم دقیقا ملاک انتخابها چی بوده ولی بعضی از انتخابها بقدری ضعیف بود و هست که رویداد بین المللی بودن را زیر سوال میبره و این را به ذهن میاره که آیا معنی و مفهوم رویداد بین المللی و جهانی و اثرش بر اقتصاد ملی ایران را درک می کنیم یا نه؟آیا این همه هزینه ارزشش را داره؟؟
    حداقل این سوالات برای من پیش اومده و فعلا جواب منطقی و معقولی نتونستم برای اون پیدا کنم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.