خودتان شرکت‌تان را مدیریت کنید

0

کارآفرینی چیزی فرای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار است. بهترین کارآفرینان دنیا طرز فکرهای قدرتمندی دارند که آنها را از سایرین متمایز می‌کند. اگر شما در حوزه فروش تازه‌وارد‌ید، یا یک فروشنده فصلی هستید، می‌توانید نکات زیادی را درباره فروش از این کارآفرینان موفق یاد بگیرید. استفاده از یک طرز فکر کارآفرینانه می‌تواند رویکرد فروش شما را دگرگون کرده و به شما کمک کند تا به اهداف فروش خود دست یابید. در اینجا می‌خواهیم به روش‌هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید مانند بهترین کارآفرینان دنیا فروش داشته باشید.

  •  با دوراندیشی ریسک‌پذیر باشید

کارآفرینان برتر از ریسک‌ کردن نمی‌ترسند. نگذارید ترس از شکست یا از دست دادن فرصت‌ها موجب شود که ریسک نکنید. شهامت به خرج دهید تا چشم‌انداز شما از منطقه امن خود خارج شود. از بودجه‌های در دسترس برای آزمایش محدودیت‌هایی که چشم‌انداز شما قصد دارد در آن سرمایه‌گذاری کند، استفاده کنید. وقتی شما ریسک‌های محاسبه شده می‌کنید، نه تنها به فروش بیشتر می‌رسید بلکه فروش شما بزرگ‌تر شده و سود بیشتری خواهد داشت.

  •  روی درآمدزایی تمرکز کنید

بهترین کارآفرینان روی یک چیز تمرکز می‌کنند و آن رشد است. فروشندگان موفق می‌دانند که باید به طور خاص روی فروش سودآور تمرکز کنند. تمام وقت و انرژی خود را صرف فعالیت‌هایی کنید که باعث می‌شوند درآمد بیشتری داشته باشید. بهتر است کارهایی را که درآمد زیادی ندارند، به دیگران واگذار کنید.

  •  برنامه خاص خود را برای دستیابی به موفقیت داشته باشید

کارآفرینان موفق راهبردی عمل می‌کنند. بدون یک راهبرد واضح و قوی برای موفقیت، استارتاپ‌ها در عرض چند ماه اول شکست خواهند خورد. در خصوص فروش نیز همینطور است. متاسفانه، اکثر فروشندگان اصلاً راهبردی نیستند. آنها فقط هر روز یک کار واحد را انجام می‌دهند.

بهتر است شما نیز راهبرد خاص خود را ایجاد کنید. مشخص کنید که می‌خواهید در طول ۳، ۶، ۱۲ و ۱۸ ماه آینده به چه اهداف فروشی برسید.

  •  خودتان را یک مالک بدانید

کارآفرینانی که کسب‌و‌کار خود را دارند، می‌دانند که فقط دو گزینه وجود دارد؛ موفقیت یا شکست. در نتیجه، آنها تمام مسئولیت کارها را برای دستیابی به موفقیت بر عهده می‌گیرند. فروشندگانی که خودشان را در حال پاسخگویی به مدیران خود یا سایر افراد در شرکت تصور می‌کنند، باید این دیدگاه را تغییر دهند. بهتر است کنترل شیوه‌های فروش خود را به دست بگیرید.

به جای تکیه بر مدیران یا سایر افراد در شرکت برای رشد و موفقیت، فروش و آینده شرکت خودتان را خودتان در دست بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.