توالت هوشمند مجهز به بلوتوث و کارت SD نومی

0

توالت هوشمند یک کارت SD و شکاف کارت SD دارد تا کاربران بتوانند فهرست‌های پخش خود را ایجاد کرده یا یک خوشامدگویی شخصی‌سازی‌شده را برنامه‌نویسی کنند. مهم‌تر از همه، برای تمام افراد جالب است که وقتی وارد دستشویی می‌شوند، یک نفر به آنها سلام دهد

شرکت کوهلر به‌تازگی یک مدل جدید از توالت‌ هوشمند خود را معرفی کرده ‌که نومی نام دارد. طراحی ظاهری این توالت شبیه به مدل قبلی شرکت و بسیار پیشرفته است اما نومی دارای یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها‌ست و قیمت بالایی دارد.

یک توالت هوشمند فرنگی با قیمت بالا باید چه خواسته‌هایی را برآورده کند؟ از لوازم جدید که همراه با این مدل به‌روز‌شده عرضه می‌شوند، شروع می‌کنیم. در حال حاضر این توالت یک گیرنده بلوتوث دارد که به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود موسیقی پخش کنند.

سلام!

به علاوه این توالت هوشمند یک کارت SD و شکاف کارت SD دارد تا کاربران بتوانند فهرست‌های پخش خود را ایجاد کرده یا یک خوشامدگویی شخصی‌سازی‌شده را برنامه‌نویسی کنند. مهم‌تر از همه، برای تمام افراد جالب است که وقتی وارد دستشویی می‌شوند، یک نفر به آنها سلام دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید روشنایی محیط است که شامل هفت رنگ مختلف می‌شود. کاربران می‌توانند به گونه‌ای این قابلیت را تنظیم کنند که رنگ‌ها پشت سر هم نمایش داده شوند یا فقط یک رنگ برای هر یک از روزهای هفته مشخص شود.

این توالت جدید همچنین یک بسته باتری دارد که با آن می‌توان نیروی لازم برای حداکثر ۱۰۰ بار استفاده از سیفون را تامین کرد. بنابراین حتی وقتی برق قطع است، توالت طبق معمول کار می‌کند. آخرین قابلیت جدید این دستگاه هوشمند به شکل یک درگاه USB در پشت توالت عرضه می‌شوند. این درگاه امکان می‌دهد تا فناوری‌های خدماتی بیرون آیند و نرم‌افزار توالت را به‌روز‌رسانی کنند.

با اینکه این قابلیت‌ها جالب به نظر می‌رسند، قابلیت‌هایی هست که به نسخه جدید اضافه شده‌اند. هر دستگاه لوکسی که تصور کنید، یک نسخه قدیمی و یک نسخه جدید دارد. این قابلیت‌های جدید شامل صندلی گرم‌کن، سشوار، گرم‌کن پا، تنظیمات سفارشی برای کاربران فردی‌ و یک دستگاه پخش موسیقی تعبیه شده می‌شود.

کنترل از راه دور

این توالت به آسایش و راحتی ساکنان خانه هوشمند کمک می‌کند. مانند نسخه اصلی نومی، همه چیز در این مدل جدید از طریق یک کنترل از راه دور بی‌سیم کنترل می‌شود. حتی درِ صندلی توالت از طریق کنترل از راه دور باز و بسته می‌شود.

گرم‌کن، گرم‌کن پا، گرم‌کن صندلی، موسیقی و روشنایی‌ و نیز سیفون همگی از راه دور کنترل می‌شوند. در نتیجه نیازی نیست که دست به توالت بزنید و این به بالا بردن سطح بهداشت نیز کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.