اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۱۲ + ۱

0

اپلیکیشن‌های این هفته: خبرهای استارتاپی در استارتاپ نیوز، بازاریابی با اکتیو کمپین، مگنت برای مدیریت پنجره‌ها در مک

خبرهای استارتاپی در استارتاپ نیوز

استارتاپ نیوز (Startup News) مجموعه‌ای از اطلاعات اعم از اخبار مربوط به استارتاپ‌ها، نظرات، اطلاعیه تامین بودجه، نکات‌ و خریدها را ارائه می‌دهد و نیز جدیدترین و نوآورانه‌ترین محصولات و شرکت‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند‌ را به نمایش می‌گذارد.

امکان اضافه‌کردن یا حذف منابع در منوی سمت چپ این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین تم‌‌ها و طرح‌های این ابزار قابل سفارشی‌سازی هستند. در تنظیمات استارتاپ‌ نیوز گزینه‌هایی مانند همگام‌سازی، اعلان‌ها، مصرف داده و غیره وجود دارند.

منابعی که در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، عبارتند از: ۵۰۰ استارتاپس، بتا لیست، بتاکیت، اینترپرنر، فید مای اپ، فوربس، فاندر فول، گیک وایر، کیلر استارتاپ، مشبل، نیواستارتاپس، استارتاپ بیت، استارتاپ دیلی، استارتاپ۸۸، استارتاپ منیجمنت، تک کرانچ، تک کاکتیل، تک استارز، استارتاپ پیچ، تراک ایندیا، ایکس‌کانامی، وای کامبینیتور، یور استوری و غیره.

startup news
startup news

بازاریابی با اکتیو کمپین

ارسال کمپین‌های هدفمند، تقویت مخاطبان‌ و خودکارسازی روند فروش و بازاریابی از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن کسب‌و‌کار است.

اکتیو کمپین (ActiveCampaign) یک پلتفرم هوشمند است که استفاده از اتوماسیون بازاریابی را آسان می‌کند. کاربر می‌تواند روند بازاریابی خودکار و پیشرفته‌ای را طراحی کند که در زمان صرفه‌‌جویی کرده و درآمد بیشتری را برای شرکت ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید پیگیری‌هایی را انجام دهید که مطابق با رفتار مشتریان شما هستند بنابراین می‌توانید به طور خودکار در زمان مناسب ایمیل‌ها و پیام‌ها را ارسال کنید.

با ارسال پیام‌هایی که مطابق با علایق مشتریان شما هستند، آنها بیشتر جذب کسب‌و‌کار شما می‌شوند. در نتیجه مشتریان شما راضی‌تر و خوشحال‌تر خواهند بود.

همچنین می‌توانید کمپین‌های ایمیل زیبایی را ایجاد کنید که با استفاده از طراح ایمیل اکتیو کمپین ساخته می‌شوند. تمام قالب‌های ایمیل کاملا سازگار با دستگاه‌های همراه هستند در نتیجه روی تلفن همراه یا تبلت مشتریان شما خوانا خواهند بود.

می‌توان از مدیریت ارتباط با مشتریان و فروش این ابزار نیز برای اتوماسیون‌سازی روند فروش استفاده کرد.

شما با اتوماسیون‌سازی کارهای تکراری در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. وقتی کارها به طور خودکار انجام شوند و در واکنش به رویدادهای اصلی مانند دریافت یک ایمیل از یک مخاطب باشند، همه‌چیز آسان‌تر سازماندهی می‌شود.

شما می‌توانید حساب ایمیل خود را وصل کنید تا ایمیل‌های ارسالی از سوی مخاطبان شما به طور خودکار با سابقه معامله با آن مشتری منطبق شوند.

به خاطر همین قابلیت‌ها‌ست که هزاران بازاریاب از اکتیو کمپین استفاده می‌کنند و بازاریابی هوشمند را برای رشد کسب‌و‌کار خود انتخاب کرده‌اند.

ActiveCampaign
ActiveCampaign

مگنت، اپ مک

مگنت (Magnet) یک ابزار مدیریت پنجره‌ها در کامپیوتر مک است که به شما امکان می‌دهد پنجره‌های باز را مرتب کنید.

این ایده ساده می‌تواند نحوه کار‌کردن شما را تغییر دهد: به جای اینکه بین زبانه‌ها و اسناد جابه‌جا شوید، می‌توانید هر پنجره را یکباره مشاهده کرده و مقایسه کنید.

این اپلیکیشن کسب‌و‌کار برای افرادی که در عین حال چندین کار را انجام می‌دهند، بسیار مناسب است.

با مگنت شما می‌توانید صفحه‌های نمایش را در کنار هم، در ترکیب‌های چهارتایی، سه‌تایی یا دوتایی سازماندهی کنید. پنجره‌ها را بکشید و رها کنید، میانبرهای صفحه کلید ایجاد کرده یا از یک نوار منو برای دسترسی به پیکربندی‌های پیشین استفاده کنید.

Magnet
Magnet
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.