ابرقهرمانان در جعبه

لوت کریت، ارائه‌دهنده جعبه‌های اشتراک

0

لوت کریت (Loot Crate) یک شرکت ارائه‌دهنده جعبه‌های اشتراک است که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده ‌و جعبه‌های تجاری مربوط به بازی را به طور ماهانه ارائه می‌دهد. کریس دیویس و متیو آروالو این استارتاپ را راه‌اندازی کرده‌اند.

لوت کریت (Loot Crate) یک شرکت ارائه‌دهنده جعبه‌های اشتراک است که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده ‌و جعبه‌های تجاری مربوط به بازی را به طور ماهانه ارائه می‌دهد.

کریس دیویس و متیو آروالو این استارتاپ را راه‌اندازی کرده‌اند. تا سال ۲۰۱۴ این شرکت توانست بیش از ۲۰۰هزار مشترک در ۱۰ کشور داشته باشد.

در سال ۲۰۱۶، لوت کریت توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کرد و مبلغ هنگفتی را به کسب‌و‌کار خود تزریق کرد.

در همان سال، این شرکت در بین شرکت‌های خصوصی در حال رشد مجله اینک رتبه اول را کسب کرد و در فهرست ۵۰۰ شرکت آمریکای شمالی قرار گرفت.

تم‌های لوت کریت هر ماه عوض می‌شوند و می‌توانند این تم‌ها هر چیزی باشند، از «ضد قهرمان» تا «آینده».

این شرکت با شرکت‌هایی مانند دی‌سی، مارول‌ و نینتندو همکاری می‌کند تا مجموعه بزرگی از بازرگانان را ایجاد کند. به علاوه لوت کریت یک جعبه انیم را با وسایل مربوط به انیم دارد.

در ژانویه ۲۰۱۶، کریت اعلام کرد که گزینه اشتراک بازی لوت با جعبه‌هایی حاوی محتوای مربوط به بازی ویدئویی ارائه خواهد داد.

این شرکت یک جعبه مخصوص حیوانات نیز عرضه کرد که تمام وسایل آن برای گربه‌ها، سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است.

در اواسط سال ۲۰۱۴، لوت کریت به طور رسمی حامی مالی تیم ورزشی الکترونیکی آمریکایی آپ‌تیک گیمینگ شد. در سال ۲۰۱۶ نیز به عنوان حامی برنامه وب دانگونز و دراگونز معرفی شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.