مستر جف قصد دارد فعالیتش را در ۳۰ کشور توسعه دهد

استارتاپ خشکشویی اسپانیایی

0

آیا وقت کافی برای شستشو و اتوکشی لباس‌های خود ندارید؟ با خدماتی که استارتاپ مستر جف ارائه می‌دهد، کاربران می‌توانند لباس‌های خود را به این استارتاپ بسپارند تا در عرض ۴۸ ساعت شسته، خشک و اتوکشی شده آنها را تحویل بگیرند.

این استارتاپ در سال ۲۰۱۶ در مادرید بنیانگذاری شد و در سال ۲۰۱۸ بیش از هزار مشتری در هفت کشور داشت. مستر جف سال ۲۰۱۹ را با دریافت ۱۰٫۴ میلیون یورو بودجه از سرمایه‌گذاران خود آغاز کرد.

از طریق اپلیکیشن این استارتاپ، مشتریان مستر جف می‌توانند زمان و مکان مورد نظر خود را انتخاب کنند و در کمتر از ۴۸ ساعت لباس‌هایشان را تمیز و اتوکشیده تحویل بگیرند.

این استارتاپ راهکارهایی را برای انواع مشتریان ارائه می‌دهد، از خدمات در صورت تقاضا گرفته تا طرح‌های پولی و اشتراک‌های ماهیانه برای کاربران دائمی.

مستر جف را سه کارآفرین اسپانیایی، به نام‌های الوی گومز، آدریان لورنزو و روبن مونز، بنیانگذاری کرده اند. همه آنها وقتی این کسب و کار را راه انداختند، کمتر از ۲۵ سال سن داشتند.

تیم آن به زودی با رشد چشمگیری مواجه شد و در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کارمند مستقیم و بیش از ۲۴۰۰ کارمند غیر مستقیم دارد.

با تامین بودجه جدید، این تیم بنیانگذار قصد دارد حضور خود را در بازارهای موجود حفظ کرده و وارد بازارهای جدید شود و اعضای بیشتری را در سطح بین المللی در تیم خود استخدام کند.

در سال گذشته این استارتاپ به عنوان ۱۰ استارتاپ برتر اسپانیا در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. مستر جف اهداف مهمی برای سال ۲۰۱۹ دارد.

توسعه مستر جف

انتظار می‌رود که این استارتاپ عملیات خود را در ۳۰ کشور توسعه دهد. در کوتاه مدت، مستر جف قصد دارد با توسعه فعالیت خود در پاناما، کاستا ریکا، و اوروگوئه بر بازار آمریکای لاتین غالب شود و سپس شعب خود را در بازارهای آسیایی راه‌اندازی کند.

الوی گومز، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار مستر جف، می‌گوید: “این سری جدید تامین بودجه نشان می‌دهد که مدل کاری مستر جف بسیار مناسب است.

نتایج خوب ما موجب شده است که اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کنیم. ما نشان داده ایم که مدل کسب و کار و شعب ما یک پروژه معتبر در یک بخش راهبردی است و اینکه امکان ایجاد یک مدل تکراری را در صنایع ایجاد می‌کند.”

گومز می‌گوید سرمایه‌گذارانی که به مستر جف اعتماد دارند اکثراً کارآفرینانی هستند که در شرکت‌های خود موفق بوده اند و می‌دانند که پروژه ما از ابزارهای لازم برای دستیابی به موفقیت برخوردار است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.