لوتوس دولوپر، خدمات آنلاین توسعه

طراحی و توسعه وب در لوتوس دولوپر

0

استارتاپ لوتوس‌دولوپر در واقع تمام خدماتی را که کاربران ‌روی بستر فضای مجازی به آن نیاز دارند، فراهم می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به فروش‌ هاست‌های امنیتی و یا ارزان‌قیمت، طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی، وب‌سایت‌های هوشمند و تجاری و غیره اشاره کرد.

استارتاپ لوتوس دولوپر lotusdeveloper.ir توسط میلاد عباسی ۲۸ساله طراحی شده است.

میلاد ساکن اصفهان است و لیسانس مکانیک دارد و به خاطر علاقه‌ای که به برنامه‌نویسی داشته، وارد این حوزه می‌شود و استارتاپ لوتوس دولوپر را راه می‌اندازد.

او قبل از راه‌اندازی این استارتاپ در شرکت‌های برنامه‌نویسی مختلفی مشغول به کار بوده یا به صورت فریلنسر کار پروژه انجام می‌داده است. بعد از مدتی به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند کسب‌و‌کاری برای خود راه بیندازد و از اینجا بود که داستان لوتوس‌دولوپر شروع می‌شود.

استارتاپ لوتوس‌دولوپر در واقع تمام خدماتی را که کاربران ‌روی بستر فضای مجازی به آن نیاز دارند، فراهم می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به فروش‌ هاست‌های امنیتی و یا ارزان‌قیمت، طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی، وب‌سایت‌های هوشمند و تجاری و غیره اشاره کرد.

طراحی وب‌سایت حرفه‌ای بخش اول خدمات است که در این بخش طراحی و پیاده‌سازی انواع وب‌سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی، خبری، پرتال‌های سازمانی و غیره به صورت کاملا واکنشگرا، سئوی استاندارد و اجرای عملکردهای اختصاصی و گردش کار اختصاصی مشتری ارائه می‌شود.

در بخش طراحی UI/UX اختصاصی، طراحی رابط کاربری وب‌سایت و موبایل، جلسات تحلیل، نقد و بررسی رابط کاربری، معماری اطلاعات نمایشی، اصول استفاده از رنگ، تایپوگرافی، سناریو UI، تجربه کاربری، کاربرپذیری و عناصر بصری پروژه به کاربران ارائه می‌شود.

بخش طراحی اپلیکیشن موبایل بخش دیگر لوتوس‌دولوپر است که در آن خدماتی همچون طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل اندروید با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و تکنولوژی‌های روز دنیا و با قابلیت اتصال و همگام‌شدن با اطلاعات وب‌سایت به کاربران ارائه می‌شود.

طراحی وب‌سایت با CMS‌های آماده بخش دیگری از سایت است که در آن به طراحی و پیاده‌سازی انواع وب‌سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی، خبری، پرتال‌های سازمانی و غیره بر پایه سیستم‌های آماده مثل وردپرس‌، جوملا‌، دیتالایف‌، دروپال و غیره پرداخته می‌شود.

در بخش بهینه‌سازی و سئو نیز بهینه‌سازی و بهبود وضعیت وب‌سایت در عملکرد موتور‌های جست‌وجو با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند به اطلاعات پروژه‌های قبلی در سایت دسترسی داشته باشند و در پنل کاربری خود پروژه جدید طراحی کرده، وضعیت پروژه خود را پیگیری و روند اجرا را بررسی کنند.

اطلاعات تماس نیز برای دسترسی بهتر کاربران در سایت قرار داده شده است و کاربران می‌توانند تمام پرداخت‌ها و دریافت فاکتور خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

میلاد می‌گوید کار طراحی وب‌سایت را از سال ۱۳۸۹ با سرمایه اولیه ۶۰هزارتومان شروع کرده و از سال ۱۳۹۲ کار را در قالب لوتوس‌دولوپر دنبال کرده است. تا‌کنون حدود ۱۹۵ وب‌سایت و ۳اپلیکیشن در لوتوس‌دولوپر طراحی و اجرا شده ‌که از طرف شرکت‌های کوچک و بزرگی برای انجام به آنها سفارش داده شده‌اند.

آنها شیوه‌های مختلفی برای در‌آمدزایی دارند که فروش محصولات نرم‌افزاری‌ یا فروش‌ هاست‌ و یا سفارشات طراحی نرم‌افزار و وب‌سایت از جمله این روش‌هاست. میلاد می‌گوید کمبود زمان از جمله مشکلاتی بوده ‌که تا‌کنون با آن روبه‌رو بوده‌اند و می‌گوید اگر محدودیت زمانی نداشتیم، با سرعت بهتر و بیشتری پیش می‌رفتیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.