شش دلیل مهم بودن نظرات مشتری‌ها

0

 خود را برای بررسی‌های سرمایه‌گذاران آماده کنید

یک استارتاپ نیاز دارد وقتی سرمایه‌گذاران نام تجاری‌اش را در گوگل جستجو می‌کنند، ‌بینند که بیشتر مشتریان، خدماتش را دوست دارند. این مستلزم مشاهده نظرات و پیشنهاد‌های رضایت‌بخش و مثبت است.

اگر شما نظرات بد هم دارید، باید برای آن‌ها پاسخ‌های عمومی و حرفه‌ای ارسال کنید تا سرمایه‌گذاران بدانند که به ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتری اهمیت می‌دهید. به‌علاوه نبود نظرات و سایر داده‌ها نیز ممکن است موجب شود که کسب‌وکار شما توجه سرمایه‌گذار را به خود جلب نکند.

 مانند یک کسب‌وکار بزرگ عمل کنید

ممکن است فقط ۵۰ مشتری داشته باشید، اما می‌توانند تمام ۵۰ نفر را متقاعد کنید که درباره کسب‌وکار شما نظر دهند. این‌گونه از آنچه هستید بزرگ‌تر و معتبرتر جلوه خواهید کرد. تصویر بسیار مهم است و می‌تواند مشتریان بیشتری را متقاعد کند تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. درواقع نظرات مشتریان می‌تواند میزان تبادلات شما را تا ۱۰۵ درصد افزایش دهد.

 بدانید که هر مطبوعاتی خوب است

مطبوعات دارایی مهم استارتاپ‌ها به شمار می‌روند و در اطلاع‌رسانی به مشتریان، جلب‌توجه سرمایه‌گذاران و ایجاد هیجان در مدار بالقوه کاری نقش مهمی دارد. باید در نظر داشته باشید که وقتی گزارشگری از یک مجله با شما تماس می‌گیرد، قطعا تمام نظرات درباره استارتاپ شما را مطالعه خواهد کرد.

 کسب‌وکار خود را در رسانه‌های اجتماعی ثابت کنید 

توییت کردن، اشتراک‌گذاری و نظرات مثبت ارسالی در رسانه‌های اجتماعی می‌توانند سهم بسزایی در موفقیت یک استارتاپ داشته باشند. مشتریان راضی که نظرات مثبتی درباره خدمات شما ارسال می‌کنند، طرفداران و پیروان همگی تضمین‌کننده کیفیت محصولات یا خدمات شما هستند.

 طرفداران برند خود را شناسایی کنید

طرفداران برند می‌توانند ارزش استارتاپ شما را بالا ببرند. نظرات و پیشنهاد‌ها بهترین روش برای شناسایی و فعال کردن این افراد است. برای ارتباط با آن‌ها باید از نظرات مثبتشان تشکر کنید.

 خودتان را به سطح قابل‌قبولی برسانید

یکی از نکات مهم در اوایل راه‌اندازی یک استارتاپ رسیدن به سطح اولیه کیفیت محصول و بازار است. کارآفرینانی که به این سطح می‌رسند، می‌توانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند و به سرمایه بیشتری دست یابند. در اینجا نیز نظرات مشتریان نقش مهمی ایفا می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.