سفالگری کنید و از سلامتی‌تان مطمئن شوید

0

 

  • bee tel

بی‌تل جزو یکی از اپلکیشن‌های برتر در فهرست گوگل‌پلی است. این برنامه با رابط کاربری ساده و خلاقانه‌اش راهکاری را برای برقراری تماس‌های باکیفیت با هزینه پایین ارائه می‌دهد. با استفاده از آخرین پیشرفت‌ها در زمینه فناوری VOIP می‌توانید مطمئن باشید که ارتباطات شما ایمن و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. بی‌تل یک تلفن مبتنی بر SIP است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از بی‌تل با کمترین نرخ‌های تماس بین‌المللی با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند. از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارت است از:

تلفن مبتنی بر SIP با کیفیت صدای استثنایی  پشتیبانی از Wifi/3G/GSM

پشتیبانی از DTMF  دسترسی آسان به دفترچه مخاطبان و تاریخچه تماس‌ها

علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، این برنامه شرایط زیر را نیز برای کاربران فراهم می‌کند:

ارتباط ایمن و قابل اعتماد  سازگاری با سوئیچ‌های VOIP که از SIP استاندارد پشتیبانی می‌کند  راهکار ضد بلاک منحصر‌به‌فرد  لغو اکو پیشرفته

یکپارچه‌سازی انعطاف‌پذیر با مخاطبان دفترچه تلفن شما  نمایش تاریخچه تماس‌های شما، تایمر تماس و موجودی.

 

  • Let’s Create! Pottery Lite

اپلیکیشن بازی Let’s Create: Pottery به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی اجسام سفالی بسازند و از آن‌ها لذت ببرند. شما می‌توانید به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید و سفال‌های بی‌نظیری بسازید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! فقط کافی است خاک رس را روی چرخ پرتاب کنید، تمام استعداد‌های هنری خود را به کار بگیرید و از مواد اولیه موجود استفاده کنید تا طرح مورد نظر خود را شکل دهید! وقتی اولین ظرف سفالی خود را حرارت می‌دهید، احساس رضایت و آرامش به شما دست می‌دهد و این بهترین روش برای دور شدن از استرس‌های روزانه و رسیدن به آرامش درونی است. این یک تجربه فوق العاده، درمانی و فرح‌بخش است که می‌توانید آن را با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

اپلیکیشن Let’s Create: Pottery یکی از بازی‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را در پلی‌استور به خود اختصاص داده است. این بازی به خوبی در نسخه‌ آی‌اواس و اندروید اجرا می‌شود. بهترین قسمت این اپلیکیشن آن است که وقتی همه چیز را آنلاک می‌کنید، می‌توانید تصورات و تخیلات خود را رها کنید و هرچه می‌خواهید بسازید.

 

  • Your MD free health assistant

این اپلیکیشن تنها دستیار سلامت شخصی هوشمند و مصنوعی است که در بازار وجود دارد. این اپلیکیشن یک راهنمای پزشکی شخصی‌سازی‌شده، قابل اطمینان و کاربردی است که وقتی کاربر نمی‌تواند به پزشک مراجعه کند، به او کمک می‌کند. تمام محتویات این اپلیکیشن از سوی پزشکان خدمات اجتماعی انگلستان مورد تایید قرار گرفته است. این اپلیکیشن جزو برترین برنامه‌های پلی‌استور در حوزه بهداشت و سلامت شناخته شده است و کاربران زیادی دارد.

اپلیکیشن Your MD کاملا رایگان است و در آن هیچ‌گونه تبلیغاتی وجود ندارد.

روند استفاده از این اپلیکیشن به شرح زیر است:

کاربران می‌توانند به‌آسانی مشکل خود را بنویسند یا درباره آن صحبت کنند این برنامه علائم شما را مانند یک پزشک تشخیص خواهد داد  این برنامه از شما سوالاتی می‌پرسد  شما اطلاعات مرتبط و شخصی‌سازی‌شده‌ای را از سوی اپلیکیشن درباره سلامت خود دریافت می‌کنید  در صورت لزوم، توصیه‌های پزشکی در اختیار شما قرار می‌گیرد  همچنین این برنامه، ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و محصولات موجود در نزدیکی شما را معرفی می‌کند  استفاده از این برنامه آسان، دقیق، سریع و رایگان است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.