چرا باید برای جلب توجه مشتریانم بیش از یک‌بار پول خرج کنم

فروش کلی به وضوح و حواشی زیادی بستگی دارد

0

زمانی که برند لباس مردانه لدبری در سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرد، همچون بسیاری از برندهای فروش آنلاین بود. برند لدبری محصولاتی با‌کیفیت و با قیمتی قابل رقابت تولید می‌کرد، زیرا این برند برشی در بازار خرده‌فروشی ایجاد کرده است.

گاهی‌اوقات اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد. پال‌تریبل، موسس برند لدبری می‌گوید: «مردم گاهی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های لباس مردانه راه می‌روند و درخواست لباس‌های مردانه لدبری را می‌کنند.» تریبل، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لدبری است.

بعضی خرده‌فروشان خواستار دریافت برند لدبری هستند. تریبل پیش‌بینی نمی‌کرد که تجارتش موردعلاقه بسیاری از خرده‌فروشان قرار بگیرد. در سال‌۲۰۱۶، لباس‌های برند لدبری به ۲۰ فروشگاه منتقل شد.

تریبل به این روند «پذیرندگان اولیه» می‌گفت و به دنبال خرده‌فروشان بیشتری بود. زمانی که او متوجه تاثیرات فروش آنلاین شد، تجربیات مصرفی یکسانی را تجربه کرد. تریبل برند را مثل یک رقابت می‌بیند. او در این مورد توضیح می‌دهد: «خرده‌فروشان به من گفته‌اند، چرا باید برای جلب توجه مشتریانم بیش از یک‌بار پول خرج کنم؟»

تریبل به چگونگی به دست آوردن اعتماد مشتریان فکر می‌کرد. برای همین به خرده‌فروشان پیشنهاد کرد تا فروش آنلاین را شروع کنند. از نظر پال‌تریبل همه چیز به ذهن افراد بستگی دارد. از نظر ‌‌تریبل، باید چرخه جغرافیایی اطراف خرده‌فروشان وجود داشته باشد. هر خرید آنلاین قلمرویی را برای خریدار ایجاد می‌کند.

پال‌تریبل و گروهش سخت تلاش کردند تا جزئیات برنامه خود را به خریداران ارائه کنند. در حال حاضر محصولات برند لدبری در بیش از ۱۵۰ فروشگاه وجود دارد. اگر خریداری ۱۰‌ مایل با هر فروشگاهی فاصله داشته باشد، خرده‌فروشان با اضافه‌کردن ۱۰درصد به قیمت کالا، آن را به خریدار می‌رسانند.

قراردادها و شرایط دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در خرید آنلاین خود یک لباس خریده باشید و خرده‌فروش به جای آن تیشرت برایتان بیاورد، نیازی به پرداخت هزینه نیست. خرده‌فروشان درآمد بسیاری ندارند، آنها به طور متوسط ۵۰ دلار در ماه درآمد دارند. به گفته تریبل «داده‌ها‌ نشان می‌دهد که لدبری فروشی اکثریتی دارد.»

وقتی خرده‌فروشان به تعادل در فروش ماهیانه خود می‌رسند، می‌دانند که دیگر مشکلی برای کسب‌و‌کار آنها وجود ندارد. برای پال‌تریبل و برند لدبری نتیجه نهایی بسیار اهمیت داشت زیرا برای او تجربه‌های کاری مهم بود. به نظر مدیرعامل شرکت لدبری، فروش کلی به وضوح و حواشی زیادی بستگی دارد و نیازمند منطقی‌بودن است، زیرا کنترل ملزومات عمده‌فروشی در جهان بهتر از تجارت مستقیم است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.