زمستان امسال، سرد نیست!

یلدای کارآفرینان استارتاپی 97

1

امسال یلدای کارآفرینان استارتاپی برای سومین‌بار با شکوه بیشتر روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در برج میلاد و با حضور ۲۰۰۰ نفر از فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران و دیگر کارآفرینان کشورمان برگزارخواهد شد.

یلدای استارتاپی ۹۷ رویدادیست که می‌خواهد با جمع‌کردن خانواده استارتاپی ایران در یک مکان، امکان گفت‌وگوی بازیگران مختلف آن را فراهم کند و این فرصت را در اختیار آنها بگذارد تا چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی خود را در یک فضای همدلانه به بحث بگذارند؛ چالش‌هایی که این روزها و با شرایط خاص اقتصادی کشور روز‌به‌روز هم در حال بیشتر‌شدن هستند.

ویژگی‌های یلدای استارتاپی ۹۷

در یلدای۹۷ مدیران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان استارتاپی گردهم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت، ارزیابی و افق‌های سال آینده را ترسیم کنند.

برای اولین‌بارنزدیک به ۴۰ وی‌سی و شتاب‌دهنده سیاست‌ها و مقدار سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را اعلام خواهند کرد. همچنین ادغام ۲ استارتاپ بزرگ کشورمان در یلدا رونمایی خواهد شد.

یلدای کار‌آفرینی رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا سبب گردهم‌آمدن افراد تاثیرگذار و فعالان اکوسیستم استارتاپی می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، کمک به شبکه‌سازی استارتاپ‌ها، آشنایی با تجربیات صاحبان کسب‌و‌کار، ایجاد ارتباط موثر بین کسب‌و‌کارها و سرمایه‌گذاران، تسهیل فرآیند جذب سرمایه و آموزش مفاهیم و اصول موفقیت در کسب‌و‌کار است.

یلدای استارتاپی 97
یلدای استارتاپی ۹۵

یلدای استارتاپی ۹۵

در سال ۹۵ بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای خانواده استارتاپی کشور، مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ها در محل کتابخانه ملی گردهم آمدند. مدیران سرآوا، صندوق تکنولوژی ایران، فناپ، دیجی‌کالا، اسنپ، تخفیفان، آپارات، نت‌برگ، آواتک، فینوا، دیموند، شزان، شفق و… از جمله مهمانان یلدای۹۵ بودند.

یلدای استارتاپی 97
یلدای استارتاپی ۹۶

یلدای استارتاپی ۹۶

در یلدای ۹۶ نیز بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان و دوستداران استارتاپ‌ها در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی با حضور بنیانگذاران استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، مدیران صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها و مدیران دولتی به بررسی اتفاقات و وضعیت اکوسیستم استارتاپی کشور و مزیت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها پرداختند.

حضور و همراهی سرمایه‌گذاران سنتی، بانک‌ها، هولدینگ‌های بزرگ مالی، اتحادیه‌ها و رسانه‌های سنتی در یلدای ۹۶ نشانگر این بود که اکوسیستم استارتاپی ایران مرزهایش را تا متن جامعه گسترش داده است. برگزاری نمایشگاه در حاشیه رویداد فرصت مناسبی برای استارتاپ‌ها به وجود آورد تا محصولات و خدماتشان را معرفی کرده و شبکه‌سازی موثری بین علاقه‌مندان و فعالان عرصه استارتاپی اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد بزرگ با خرید بلیت تا ۱ آذرماه از تخفیف ویژه خرید زودهنگام بهره‌مند خواهند شد. برای ثبت‌نام ‌یا اطلاع از جزئیات بیشتر این همایش به سایت هفته‌نامه شنبه  یا لینک ایوند مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.