دکترهای عمومی در داک تپ

به بیرون از مرزها می رویم

0

داک‌تپ بیش از ۱۴۶۰۰ بیمار را درمان کرده ‌و ۹۷ درصد از آنها نیز این خدمات را به دوستان و خانواده خود پیشنهاد می‌کنند. بخش اعظم کاربران این استارتاپ گردشگران و دانشجویان هستند.

استارتاپ داک‌تپ راه‌اندازی شده تا به مخاطبانش این امکان را بدهد ‌تا با یک هزینه مقرون‌به‌صرفه یک وقت ملاقات حضوری را با پزشک عمومی رزرو کنند.

الکس هامیلتون، یکی از بنیانگذاران استارتاپ هامیلتون به دلیل حضور در نیروهای زمینی ارتش به کمردرد مزمن مبتلا بود و رزرو یک وقت ملاقات با پزشک برای او کار بسیار دشواری بود.

در واقع بیش از یک میلیون نفر در لندن و سراسر انگلستان برای دسترسی به مراقبت‌های اولیه در زمان نیاز با مشکل مواجه هستند. هامیلتون نیز متوجه شد که فقط پزشکان عمومی می‌توانند به افراد نیازمند به کمک بلافاصله کمک کنند و مراجعه به مطب‌های خصوصی فقط از عهده ثروتمندان بر‌می‌آید.

او که آماده راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار بود، با دان فابر، یک حسابدار و کدنویس، آشنا شد و در نتیجه داک‌تپ به عنوان یک خدمات پزشک عمومی مقرون‌به‌صرفه به وجود آمد.

امکانات داک‌تپ

داک‌تپ به افراد امکان می‌دهد تا در همان روز یک قرار ملاقات حضوری با پزشک عمومی رزرو کنند. قیمت این ویزیت بسته به زمان و فاصله بین رزرو تا روز ملاقات از ۲۹ پوند تا ۴۴ پوند است. هیچ هزینه اضافی نیز برای نسخه‌های تجویزی، یادداشت‌ها یا نامه‌ ارجاع دریافت نمی‌شود.

این استارتاپ با ۵۰ پزشک قرارداد همکاری بسته است و همگی آنها پزشکان مجاز و باتجربه انگلستان هستند و می‌توانند در یک ساعت ۴بیمار را در درمانگاه‌های مرکز لندن ویزیت کنند.

بیماران نیز می‌توانند هنگام رزرو وقت ملاقات یک پزشک خانم یا آقا درخواست دهند و به یک پزشک مشخص مراجعه کنند.

از زمان فعالیت این استارتاپ در ۲سال گذشته، داک‌تپ بیش از ۱۴۶۰۰ بیمار را درمان کرده ‌و ۹۷ درصد از آنها نیز این خدمات را به دوستان و خانواده خود پیشنهاد می‌کنند. بخش اعظم کاربران این استارتاپ گردشگران و دانشجویان هستند. داک‌تپ در سال ۲۰۱۸ گردش مالی بالغ بر ۱٫۲ میلیون پوند داشته ‌و در ۱۲ ماه آینده فعالیت خود را در شهرهای جدید و در کشورهای مختلف توسعه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.