خانه هوشمند واندروال

واندروال اتوماسیون خانه هوشمند راه می اندازد

0

شرکت فناوری خانه متصل واندروال چیزی را راه‌اندازی کرده که به عنوان اولین سیستم اتوماسیون خانه هوشمند در دنیا شناخته می‌شود

هدف سیستم اتوماسیون خانه هوشمند واندروال تبدیل خانه‌های معمولی به خانه‌های هوشمند است؛ خانه‌هایی که می‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند.

این مفهوم بر مبنای تعویض سوئیچ‌های چراغ استاندارد با سوئیچ‌های جدید است که حاوی ۱۳حسگر مختلف هستند. این حسگرها دما، رطوبت، برق، حرکت، صدا و غیره را کنترل می‌کنند. در این صورت، یک خانه سه‌خوابه می‌تواند شبکه‌ای از بیش از ۱۰۰ حسگر داشته باشد.

سیستم واندروال از داده‌های به دست آمده از این حسگر‌ها در پلتفرم نرم‌افزاری خود استفاده می‌کند. یادگیری ماشینی و مدل‌سازی پیش‌بینانه به معنای آن است که خانه می‌تواند به طور خودکار تصمیم بگیرد. برای مثال، می‌تواند دما، روشنایی و امنیت خانه را در زمان واقعی تنظیم کند.

این برخلاف سیستم‌هایی است که برای اعمال تغییرات از طریق یک اپلیکیشن در تلفن به کاربران متکی هستند. اما تعامل انسان نیز امکان‌پذیر است: کنترل صوتی الکسای آمازون کاملا با هر سوئیچ چراغ، برای مثال، یکپارچه‌سازی شده است. علاوه بر کنترل صوتی گرما، روشنایی و امنیت، این فناوری دسترسی به سایر قابلیت‌های الکسا را ممکن می‌کند.

واندروال یک راهکار اتوماسیون خانه هوشمند کامل را ارائه می‌دهد که شامل گرمایش، امنیت، روشنایی، ایمنی و موسیقی با کنترل صوتی می‌شود. همه این امکانات با قیمتی مشابه با یک سیستم امنیت خانگی معمولی عرضه می‌شوند.

صاحبان خانه می‌توانند از این مزایا برخوردار باشند بدون اینکه خودشان کاری انجام دهند. در این صورت خانه کارآمدتر، راحت‌تر و امن‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.