بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش

باغ‌وحش سالزبورگ را در شب ببینید!

0

ترکیبی از نقاشی، رنگ‌آمیزی، نورپردازی و اسرارآمیز جلوه‌دادن تصاویر، مهم‌ترین شاخصه‌های کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ است.

ترکیبی از نقاشی، رنگ‌آمیزی، نورپردازی و اسرارآمیز جلوه‌دادن تصاویر، مهم‌ترین شاخصه‌های کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ است.

باغ‌وحش سالزبورگ یکی از باغ‌وحش‌های خاص دنیا محسوب می‌شود که در شهر سالزبورگ اتریش واقع شده و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

یکی از شاخصه‌های بارز این باغ‌وحش، امکان بازدید در هنگام شب است که این امر یک ویژگی‌ خاص برای این باغ‌وحش محسوب شده و به همین دلیل نیز در فرایند تبلیغاتی آن جایگاه قابل‌توجهی یافته است.

در همین راستا کمپینی موسوم به باغ‌وحش شب، در قالب چهار آگهی تبلیغاتی توسط آژانس dunkelblaufastschwarz در سال جاری ارائه شده که با تأکید بر ویژگی تماشای باغ وحش در شب، تصاویر تأثیرگذار و جالب توجهی را طراحی کرده است.

کمپین فوق شامل تصاویری است که چهار حیوان مختلف (بز کوهی، قورباغه، فلامینگو و شیر) را در صحنه‌هایی از محیط شب نشان می‌دهد.

تصاویر مذکور نقاشی بوده و پس‌زمینه هر یک، نشان‌دهنده محیط زندگی این حیوانات در شب است.

شکوه، عظمت، زیبایی و در عین حال احساس ترس، مهم‌ترین مفاهیمی هستند که از این نقاشی‌ها دریافت می‌شوند، ضمن اینکه در هر تصویر، عباراتی نیز درباره حیوان مورد نظر در ارتباط با شب بیان شده است.

کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ
بزکوهی در کمپین باغ‌وحش سالزبورگ

تصویری که مربوط به بز کوهی است، نقاشی یک بز در میان صخره‌هاست که فضایی تاریک پشت آن قرار گرفته و در عین حال این حیوان بیدار و سرحال نشان داده می‌شود.

کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ
قورباغه در کمپین بازاریابی باغ‌وحش سالزبورگ

قورباغه نیز با ظاهری اسرارآمیز و داشتن یک کلاه و پاپیون شعبده‌بازی، در یک برکه و در شب‌هنگام مشاهده می‌شود.

کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ
فلامینگو در کمپین باغ‌وحش سالزبورگ

فلامینگو با ظاهری فریبنده و لاکچری به تصویر کشیده شده‌است و عبارت «موجودات رنگارنگ در شب می‌آیند»، اهمیت تماشای این حیوان را در شب برجسته‌تر می‌کند.

کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ
شیر در کمپین باغ‌وحش سالزبورگ

در انتها تصویری که از شیر ارائه می‌شود نیز یک نقاشی پرطمطراق و لوکس است که یک شیر را در لباس آبی‌رنگ به تصویر کشیده و عبارت «ملاقات با پادشاه»، جایگاه این حیوان را در میان سایر حیوانات و در یک بیشه سبز تاریک نشان می‌دهد.

زیبایی باغ وحش در شب، شاید یکی از مهم‌ترین پیام‌های کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ باشد که بارزترین خصوصیات این حیوانات یعنی چالاکی و هوشیاری بز، جهش و سرعت قورباغه، زیبایی فلامینگو و شکوه و عظمت شیر را در هنگام شب برجسته می‌کند.

همچنین اسرارآمیز بودن و حتی ترسناک بودن تصاویر نیز هیجان ناشی از گردش در یک باغ‌وحش در هنگام شب را برجسته کرده و انتقال این هیجان نیز یکی دیگر از اهداف این کمپین بازاریابی برای شب‌های باغ‌وحش سالزبورگ است که محقق شده‌است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.