برنامه‌های جدی‌ای برای ورود به اکوسیستم استارتاپی داریم

0

قطعا برنامه‌هایی برای امسال داریم. این صندوق قبل از این، سرمایه‌گذاری‌هایی در صنایع مختلف داشته است، مانند سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و تکنولوژی‌های جدید دارویی، حوزه خدمات اقامتی، حوزه خدمات رسانه‌ای و محتوا

محمودرضا خواجه‌نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن در رابطه با قرارداد صندوق سرمایه‌گذاری آرمانی با هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان به شنبه می‌گوید: «ما با شرکت IMBCO قراردادی منعقد کردیم که به لحاظ اندازه نسبت به دیگر سرمایه‌گذاری‌های جسورانه‌ای که تا‌به‌حال در کشور از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه داخلی انجام شده است، در رتبه اول قرار دارد.»

خواجه‌نصیری در رابطه با جزئیات این قرارداد به این صورت می‌گوید: «برنامه‌های سرمایه‌گذاری را ‌به لحاظ اندازه و شرایط محرمانه‌ای که وجود دارد، ترجیح می‌دهم نگویم. این قرارداد از طریق فرایندهای سرمایه‌گذاری جسورانه انجام و قراردادهای مربوطه بسته شده است.

ما حجم زیادی تقاضا از بخش‌های مختلف صنعت برای سرمایه‌گذاری داشتیم و داریم اما با توجه به تجربه و کارهایی که در این هلدینگ انجام شده بود و با ارزیابی‌های دقیق مالی و کارشناسی که انجام شد، در نهایت مجموعه هیات مدیره صندوق، به این شرکت اعتماد کردند.

امیدوار هستیم که با کمک این دو مجموعه ساختار فنی، تکنیکی و مالی، حسابداری و شرکت‌داری این هلدینگ را ارتقا دهیم و به لحاظ سرمایه هم  آنها را حمایت کنیم تا دوستان بتوانند با خیال راحت از توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای که در حوزه توسعه کسب‌وکار و ایجاد فرصت‌ها و رقابت در فضای فعالیت خودشان دارند، استفاده کرده و مزیت ایجاد کنند. هدف این است که بتوانیم این شرکت را برای عرضه در بورس آماده کنیم تا سرمایه‌گذاران دیگر هم از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.»

  • تبدیل یک صنعت به صنعتی قابل رشد 

خواجه‌نصیری در ادامه اشاره می‌کند که امیدوار است با این حرکت، در آینده این صنعت را به صنعتی بزرگ تبدیل کنند. مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اضافه می‌کند: «امیدواریم بتوانیم از دیدگاه سرمایه‌گذاری این شرکت را رشد دهیم و امیدوار باشیم که در سال‌های آینده، هلدینگ ‌IMBCO تبدیل به یک هلدینگ بزرگ با ارزش مالی بسیار بالا شود که بخش زیادی از توسعه کسب‌وکارها و خدمات به مردم را در حوزه نیازهایشان هدایت کند.

من فکر می‌کنم با قدمی که برداشتیم رقیب جدی برای تمام استارتاپ‌های مارکت‌پلیس و فروش خدمات و محصولات در کشور ایجاد کردیم و باید منتظر باشیم که به‌زودی یک هلدینگ بزرگ با ارائه خدمات متنوع در حوزه خدمات و کالا در کشور داشته باشیم.»

  • برنامه‌های آرمانی برای سال ۹۷

خواجه‌نصیری از برنامه‌هایی که برای سال ۹۷ دارد به این صورت می‌گوید: «قطعا برنامه‌هایی برای امسال داریم. صندوق سرمایه‌گذاری آرمانی قبل از این، سرمایه‌گذاری‌هایی در صنایع مختلف داشته است، مانند سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و تکنولوژی‌های جدید دارویی، حوزه خدمات اقامتی، حوزه خدمات رسانه‌ای و محتوا. برای سال ۹۷ برنامه‌های جدی برای سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات مالی یا همان فین‌تک‌ و در حوزه زیرساخت‌های مبتنی بر خدمات شبکه‌های اجتماعی داریم.

برنامه‌هایی داریم که در زمان خود رونمایی خواهند شد و به نظر من هم به لحاظ سایز و هم به لحاظ اثرگذاری قابل اهمیت خواهند بود.» خواجه نصیری یکی از اهداف همیشگی خود را انحصارزدایی در بخش سرمایه‌گذاری استارتاپی عنوان می‌کند و می‌گوید: «با حضور صندوق سرمایه‌گذاری آرمانی و قراردادی که با هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان بسته شد، این انحصار از بین رفت ‌و در آینده هم بیشتر از این شکسته خواهد شد!»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.