” ایتی‌گو ” چرا سرمایه‌گذار گرفته است؟

0

Eatigo  یک پلت‌فورم رزرو رستوران واقع در تایلند اعلام کرده که از یک پلت‌فورم اطلاعات سفر به نام تریپ‌ادوایزر تامین بودجه کرده است. سرمایه‌گذاری از طریق برند رزرو رستوران جهانی تریپ‌ادوایزر انجام شد. این اولین حرکت شرکت تریپ‌ادوایزر در جنوب شرق آسیا و اولین سرمایه‌گذاری آن در یک استارتاپ بوده است.

در حالی که این مبلغ افشا نشده است، ایتی‌گو گفت که این دور با سرمایه‌گذاری دور قبل در دسامبر ۲۰۱۵، در مجموع مبلغ ۵/۱۵ میلیون دلار خواهد شد.

از این سرمایه تازه جمع‌آوری‌شده بابت کمک به ایتی‌گو برای راه‌اندازی بازارهای جدید در جنوب شرق آسیا استفاده خواهد شد.

مدل کسب و کار ایتی‌گو بر اساس تخفیف‌های مبتنی بر زمان است که در طول دوره‌های حراجی با ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده مشتریان را به سوی خود جلب می‌کند تا میزهای خالی کمتری وجود داشته باشند. این شرکت ۷۰۰ کسب‌وکار را پوشش می‌دهد و در تمام طول روز تخفیفاتی به آنها ارائه می‌دهد. تمام کسب‌وکارها در زمان خاصی از روز، برای تمام مواد غذایی ۵۰ درصد تخفیف قرار می‌دهند.

در حال حاضر ایتی‌گو تنها در تایلند و سنگاپور در دسترس است. این استارتاپ ادعا می‌کند که هر ماه با رشدی بیش از ۲۰ درصد در بخش رزرو و درآمد مواجه است. وقتی یک نظرسنجی انجام شد که چرا ایتی‌گو از طریق تریپ‌ادوایزر به دنبال تامین بودجه بوده است، مایکل کلوزل مدیرعامل -و هم بنیان‌گذار- ایتی‌گو گفت:«ما به طور سنتی نشان داده‌ایم که سرمایه‌گذاران راهبردی بر بودجه سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارجحیت دارند. ما شاهد هم‌افزایی‌های بزرگی هستیم که تریپ‌ادوایزر می‌تواند انجام دهد تا به ما کمک کند کسب و کار خود را توسعه دهیم و درآمدزایی کنیم.»

در حال حاضر ایتی‌گو روی تعدادی از قابلیت‌های جدید کار می‌کند، اعم از الگوریتم‌هایی که تجربه کاربری را افزایش می‌دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.