اولین شماره هفته نامه شنبه در سال ۹۵ منتشر شد

0

امروز شنبه ۲۱ فروردین اولین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد. در این شماره که تیتر یک آن گفتگوی اختصاصی شنبه با نازنین دانشور است اومی گوید برای ماندن در بازار مجبور است بجنگد. دانشور در این مصاحبه در مورد راه اندازی تخفیفان و سهم شرکت وی از بازار و رقبایش و اینکه چرا سهامش را فروخته می گوید. این گفتگو صریح است از خانم دانشور پرسیده شده است.

حرف‌وحدیث‌های این‌چنینی در مورد شما هم وجود دارد. مثلا اینکه حتی قرارداد بسته‌شده‌ای را با پیشنهاد بالاتر برهم می‌زنید. آیا این کار را کرده‌اید؟

موضوع دیگری که خانم دانشور را به آن متهم می‌کنند مربوط به پیشنهادهای مالی اغواگرایانه‌ای است که به منابع انسانی رقبا می‌دهد و آن‌ها را جذب می‌کند. نظرتان در این مورد چیست؟

شما سرمایه‌گذار جذب کرده‌اید و بخشی از سهام تخفیفان را فروخته‌اید. اینجا دو نشانه وجود دارد؛ یکی اینکه حتما تخفیفان جزو خوب‌هاست که سرآوا روی آن سرمایه‌گذاری کرده؛ نشانه دیگر این است که شاید خود دانشور نتوانسته به لحاظ مالی شرکت را پیش ببرد و سرمایه‌گذار جذب کرده است. شما کدام را تایید می‌کنید؟

و سوالات متنوع و خواندنی دیگر.

همچنین در این شماره به سراغ استارت های نوپا رفته ایم. استارتاپ هایی مثل توشه، کافه کاتولگ، محلی فود، دوران وهمچنین صفحه استان ها برای استارت های شهرستان ها هم از این شماره راه اندازی شد که در آن استارتاپ های شهر اصفهان مثل بازارتچه، کشکول معرفی و در مورد هم نت روستا که قرار است در اصفهان برگزار شود مطلب نوشته ایم.

در صفحه کارگاه می خوانیم: بهترین زمان برای گذاشتن پست در شبکه های مجازی ، درگیری مثبت کاربر یا محصول شما، ۱۰ نکته برای بهبود کمپین تبلیغاتی.

در صفحه برند استوری رازهای موفقیت لقلی تلگرام ۳۲ ساله وبرند مینو چگونه نوستالژی شد  و ببو احیای یک برند شکست خورده را می خوانیم .

در صفحه برند و تبلیغات ذر مورد شیوهای تبلیغ می خوانیم که چگونه برند زارا بدون تبلیغات برند شد. و ۷ راهکار برای تبلیغات در رسانه ها و تبلیغات محلی از طریق تلفن همراه را مرور می کنیم.

در صفحه تیم ورک می خوانیم که شغلتان را چگونه به چنگ بیاورید. و ۲۰ اصطلاحی که رهبران موفق نباید به زبان بیاورند. و روشه های مذاکره و…

خبر خوب دیگر اینکه بخش نیازمندیهای اختصاصی حوزه استارتاپ ها در هفته نامه شنبه راه اندازی شد. که دوستان جویای کار می توانند هر هفته در شنبه دنبال فرصت های شغلی خود باشند.

در صفحه رویداد اخبار ایونت های برگزار شده ایونت های پیش رو تا پایان هفته را ببینید.

در صفحه مدرسه استارتاپ در مورد رابطه کار افرینی و استارتاپ، چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم و بحران تخصصی و هویت در یک استارتاپ مطالبی منتشر شده است.

و اولین شماره واژه نامه استارتاپی استارتاپ ها از این هفته در هفته نامه شنبه انتشارش شروع شده استو

 

در صفحه اکو سیستم می خوانیم که اپل چگونه یک اکو سیستم الکترونیکی راه اندازی کرده و راهبرد سامسونگ برای فروش تلفن های هوشنمد ارزانتر، اینکه چرا Lenovo باید سهام HTC را خریداری کند، DELL خدمات فن آوری اش را به یک شرکت ژاپنی می فروشد و همچنین گزارش اختصاصی از حضور استارتاپی ایرانی، ایران سیمیا در رویداد جهانی سول.

در صفحه بازار گزارش می خوانیم از اپلکیشن دکه و محبوترین اپ های هفته

و در صفحه ویژه سلامت برای سبک زندگی استارتاپی ها مطالبی می خوانیم با این موضوعات: کارتان بلای جانتان شده؟

اگر از صبح که کار را شروع می‌کنید تا شب که به خانه می‌آیید این اشتباهات را انجام می‌دهید، چیزی به پایان عمرتان نمانده

کارتان بلای جانتان شده؟

امروز تمام هوش و حواستان را روی دم و بازدم‌هایتان بگذارید

نفس بکش؛ آرام نفس بکش

تاثیر لبخند مصنوعی بر کارتان

در صفحه گوناگون مطالب متنوعی می خوانید مثلا اینکه کتانی جدیدی ساخته شده که خودش را اندازه پای شما می کند. یا اینکه دانشمندان در پای سوسکها دوربین مخفی کار گذاشتند.

و…

هفته نامه شنبه را می توانید در کیوسک های تهران و شهرستان ها تهیه کنید یا در سامانه اشتراک ESHTERAK.IR  با ۵۰ درصد تخفیف مشترک شوید. یا در سایت جار آن را دانلود کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.