۱۰۰۰۰ آیکون باکیفیت را دریافت کرده و دستگاه خود را از سایر دستگاه ها متمایز کنید

0

Hola Launcher  برنده جایزه بهترین برنامه Google Play در سال ۲۰۱۵ شده است. نسخه ۲.۰ برنامه Hola Launcher سریعتر و مفیدتر است و کاغذدیواری های زیباتری دارد. با استفاده از این برنامه می توانید ۱۰۰۰۰ آیکون باکیفیت را دریافت کرده و دستگاه خود را از سایر دستگاه ها متمایز کنید. این برنامه ساعت و ویجت آب و هوای کاملاً جدیدی دارد که نه تنها آب و هوای یک هفته را نشان می دهد بلکه به کاربر امکان می دهد شهرهای دیگری را نیز اضافه کند و از آب و هوای آن مناطق نیز مطلع شود.

اگر انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید، آخرین اخبار را مشاهده خواهید کرد. با کشیدن انگشت خود به سمت پایین، می توانید اینترنت و برنامه های نصب شده را جستجو کنید. Hola Launcher هر روز یک کاغذ دیواری جدید، رایگان و فوق العاده ای را نشان می دهد.

حجم این برنامه فقط ۳ مگابایت است بنابراین دانلود و نصب آن بسیار آسان است. طراحی آن به گونه ای است که سرعت عملکرد تلفن شما را آهسته نمی کند. همچنین شما می توانید با استفاده از تم ها و کاغذ دیواری های زیبا تلفن خود را سفارشی کنید. با این برنامه شما می توانید برنامه هایی را که بیشتر از آنها استفاده می کنید روی صفحه اصلی خود قرار دهید تا با سرعت بیشتری آنها را اجرا کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.