اورئال دستگاه فناوری پوشیدنی ارائه می‌دهد

0

محصولات زیبایی انکوباتور فناوری اورئال یک دستگاه الکترونیکی و پوشیدنی را تولید کرده‌ که نیازی به باتری ندارد و می‌تواند قرار‌گرفتن در معرض اشعه  UV را اندازه‌گیری کند. این دستگاه که لا روشه پوسای مای اسکین تراک نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا وقتی صحبت از پوست می‌شود، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

این دستگاه همراه با یک اپلیکیشن کار می‌کند که به طور بی‌سیم با اپل هلث کیت یکپارچه‌سازی می‌شود و دیدگاه‌هایی را درباره رطوبت و میزان آلودگی ارائه می‌دهد. گویو بالوچ، معاون و رئیس انکوباتور فناوری اورئال می‌گوید: «تحقیقی که منجر به تولید و توسعه این فناوری شد، نشان داد که دستگاه‌های پوشیدنی می‌توانند از طریق کمک به افراد در اندازه‌گیری و آشنایی با قرار‌گرفتن در معرض عوامل محیطی مختلف در رفتار آنها تغییر ایجاد کنند.»

اورئال که به دلیل محصولات پوست و ایمنی در مقابل نور خورشید و نیز نوآوری‌هایش مشهور است، این محصول را با همکاری برند مراقبت از پوست اورئال به نام لا روشه پوسای طراحی کرده است. این برند معتقد است که برای داشتن پوست خوب باید عادات سلامت خوب داشت. به همین دلیل این شرکت به دنبال پیشرفت علمی و ارائه محصولات نوآورانه به مصرف‌کنندگان است تا آنها بتوانند تصمیمات درست بگیرند و از پوست خود به خوبی مراقبت کنند. بالوچ می‌گوید: «تحقیقات ما نشان داده است که مصرف‌کنندگان بیش از پیش باید درباره قرار‌گرفتن در معرض اشعه UV مطلع شوند.»

مای اسکین تراک

حسگر این دستگاه پوشیدنی ۱۲ میلی‌متر عرض و ۶ میلی‌متر طول دارد، ضد آب است و یک گیره سیمی دارد که به لباس یا لوازم دیگر وصل می‌شود. این دستگاه با یک ال‌ای‌دی کار می‌کند که به عنوان دستگاه تشخیص برای دریافت نور UV از آن استفاده می‌شود. انرژی از طریق انتقال داده از حسگر به تلفن شما با استفاده از فناوری NFC خوانده می‌شود.

بر اساس عوامل محیطی و قرار‌گرفتن در معرض اشعه UV، اپلیکیشن از یک الگوریتم هوشمند استفاده می‌کند تا زمانی که اشعه محیط به اندازه‌ای است که ممکن است به پوست شما آسیب برساند، به شما هشدار می‌دهد. باتری این دستگاه با نور خورشید کار می‌کند.

بالوچ می‌گوید این حسگر را بدون نیاز به باتری‌های معمولی ساخته‌اند تا در تمام طول روز بتوان از آن استفاده کرد بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ باتری آن باشید. این شرکت امیدوار است که راه‌اندازی این فناوری حل مسئله به افراد کمک کند تا به‌راحتی بتوانند تصمیمات هوشمند و ایمن در مقابل نور خورشید بگیرند.

مای اسکین تراک UV و مای UV پچ، هر دو با شراکت و تحقیقات شرکت اورئال تولید شده‌اند. در خصوص اپلیکیشن، مای اسکین تراک UV از طریق یک قابلیت ساده و لمسی داده‌های ذخیره‌ شده را در اپلیکیشن قرار می‌دهد. کاربران فقط باید روی این برنامه در تلفن هوشمند خود کلیک کنند تا اپلیکیشن به‌روز‌رسانی شود. علاوه بر داده‌های UV، این اپلیکیشن اطلاعاتی را درباره رطوبت و میزان آلودگی ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.