استارتاپی برای زنان باردار

0

با استفاده از هوش مصنوعی، بیبی۲بادی (Baby2Body)  یک تجربه آموزش شخصی را ارائه می‌دهد و به‌روزترین و معتبرترین مشاوره‌ها را بر اساس مرحله دقیق بارداری زنان یا مادران جدید در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بیبی۲بادی یک پلتفرم داده‌محور است که برای بهینه‌سازی سلامت و تندرستی زنان قبل، در طول و پس از دوران بارداری در نظر گرفته شده است. این استارتاپ را ملینا نیچی در سال ۲۰۱۴ بنیانگذاری کرده است.

ملینا نیچی یک روانشناس ورزشی و مربی تناسب اندام است. پس از اینکه او با کمبود منابع مثبت و تقویت‌کننده مواجه شد و نتوانست در طول بارداری خود سالم و فعال بماند، به فکر راه‌اندازی این استارتاپ برای زنان باردار افتاد.

نیچی می‌خواست یک نوزاد سالم داشته باشد و خودش نیز شاد و سالم باشد. او می‌دانست تمام زنان باردار و مادران جدید نیز همین را می‌خواهند. طبق گفته او، اطلاعاتی که در حال حاضر موجود است «به‌روز و نسبتا معتبر نیست بلکه گیج‌کننده است و موجب تردید و اضطراب می‌شود».

نیچی که این مشکل را متوجه شده بود، می‌خواست به زنان کمک کند تا شادتر زندگی کنند، انتخاب‌های سالم‌تری در دوران بارداری داشته باشند و در نهایت نوزادهای سالم‌تر به دنیا آورند؛ و این به یک ماموریت برای استارتاپ‌ او تبدیل شد.

خدمات هوش مصنوعی در بارداری

با استفاده از هوش مصنوعی، بیبی۲بادی (Baby2Body)  یک تجربه آموزش شخصی را ارائه می‌دهد و به‌روزترین و معتبرترین مشاوره‌ها را بر اساس مرحله دقیق بارداری زنان یا مادران جدید در اختیار آنها قرار می‌دهد. این پلتفرم می‌تواند نقاط داده مختلف را یکپارچه‌سازی کند، از قبیل اینکه آیا این اولین نوزاد است یا دومین و سبک زندگی فعلی آنها چگونه است، تا بتواند مشاوره‌ها را شخصی‌سازی کند.

سپس این کسب‌وکار مشاوره شخصی را به هر یک از زنان در هنگام نیاز ارائه می‌دهد و این مشاوره‌ها را از طریق اپلیکیشن همراه بیبی۲بادی، خدمات صوتی الکسا و وب‌سایت در دسترس هستند. این خدماتی است که مادران و زنان باردار به سرعت از آن استقبال کردند و در حال حاضر این استارتاپ حدود ۷۰۰هزار کاربر دارد.

سرمایه‌گذاران نیز تا حدود ۱٫۳ میلیون پوند از این استارتاپ حمایت مالی کرده‌اند تا نیچی بتواند به هدف خود برسد و این خدمات را در اختیار تمام زنان قرار دهد تا سلامت و تندرستی آنها را بهینه‌سازی کند. در حالی‌که نیچی تاکید می‌کند که بیبی۲بادی تنها روی مادران جدید و بارداری تمرکز دارد، روی توسعه این کسب‌وکار کار می‌کند. او می‌گوید که این خدمات «برای تمام زنان، در هر کشور و به زبان‌های مختلف توسعه خواهد یافت.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.