لرنربلی برای آنهایی که دنبال کار می‌گردند

0

اين پلتفرم محل کار محتوای معتبر را از متخصصان و کارآفرينان مانند بارونس مارتا لين فاکس و مسئول منابع انسانی لينا نير عرضه مي‌کند و نيز توصيه‌هايی براي برگزاري بهترين کنفرانس‌ها و کلاس‌ها و ارائه بهترين مربيان ارائه مي‌دهد.

اگر بخواهید به عنوان بنیانگذار استارتاپی یک مربی یا دوره فروش برای خود یا برای تیم مدیریت ارشد خود پیدا کنید، به کجا می‌روید؟ این سوالی بود که برای کارآفرین نمونه رجب دی پیش آمد. او می‌خواست روی توسعه خود و کارمندانش سرمایه‌گذاری کند اما متوجه شد که نمی‌داند به کجا مراجعه کند یا در چه دوره‌هایی شرکت کند.

به عنوان بنیانگذار پلتفرم مشاغل ایترنشیپز که در استخدام کارآموز و فارغ‌التحصیلان به بیش از ۷۰۰۰شرکت کمک کرده است، دی همچنین متوجه شد که چگونه شرکت‌هایی که با او کار می‌کردند، می‌خواستند افراد خود را ارتقا دهند اما بودجه‌های آموزش شخصی را به این کاراختصاص می‌دادند بدون اینکه ایده‌ای درباره تاثیرگذاری این تخصیص بودجه‌ها داشته باشند.

با اطلاع از داده‌هایی که تخمین می‌زد تا سال ۲۰۲۵ نیمی از مشاغل دیگر وجود نخواهند داشت، دی نیاز به آموزش مستمر را ضروری دانست. او به دنبال راه‌هایی برای ایجاد یک میانبر بود تا به افراد در پیدا‌کردن محتوای آموزشی معتبر کمک کند بدون اینکه آنها مجبور شوند ساعت‌ها تحقیق کنند. در نتیجه دی در سال ۲۰۱۶ به فکر راه‌اندازی استارتاپی به نام لرنربلی (Learnerbly) افتاد.

لرنربلی چگونه کار می‌کند

این پلتفرم محل کار محتوای معتبر را از متخصصان و کارآفرینان مانند بارونس مارتا لین فاکس و مسئول منابع انسانی لینا نیر عرضه می‌کند و نیز توصیه‌هایی برای برگزاری بهترین کنفرانس‌ها و کلاس‌ها و ارائه بهترین مربیان ارائه می‌دهد. این استارتاپ از سوی سرمایه‌گذارانی مانند فرانت‌لاین ونچرز و پلی‌فیر کپیتال مورد استقبال قرار گرفت و به سرعت در عرض ۱۸ ماه پس از راه‌اندازی، رشد قابل توجهی پیدا کرد.

برخی مشتریان لرنربلی عبارتند از: ایدیو، گوکارت‌لس، دودیل، کارواو و آستو. همچنین این استارتاپ جوایز متعددی را دریافت کرده و به عنوان یکی از ۱۰ کسب‌و‌کار جدید شناخته شده است که صنعت آموزش را متحول می‌کند.

با هدف تبدیل به مقصد جهانی برای توسعه حرفه‌ای، ۱۲ماه آینده استارتاپ‌ لرنربلی حضور خود را در سطح بین‌المللی توسعه خواهد داد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.