ابزارک‌هایی برای کارگروهی بهتر و خرید به‌صرفه‌تر

0

با یکی از اپ‌های این هفته می‌توانید گپ‌وگفت‌های کسب‌وکاری تیم‌تان را درست مدیریت کنید …

Twist

کار گروهی اگر به شکل درست و اصولی انجام شود و اگر از ابزارهای مناسب برای مدیریت آن بهره بگیرید لزوما یک کار استرس‌زا و پر هرج و مرج نیست. تویست ابزاری است که مکالمات تیمی شما را سازماندهی می‌کند. این ابزار به برقراری ارتباط ساختارمند‌تر و سودمندتر کمک می‌کند تا تیم شما بتواند روی کارهای مهم تمرکز کند. شما می‌توانید در یک جا اعلامیه‌ها را ارسال کرده، درباره ایده‌ها گفت‌وگو کنید، به‌روزرسانی‌های پروژه را ارائه دهید و بازخوردها را دریافت کنید. از این اپلیکیشن می‌توانید در تمام دستگاه‌ها استفاده کنید.

برخلاف اپلیکیشن‌های گفت‌وگوی گروهی، تویست تمام مکالمات شما را بر حسب موضوع سازماندهی می‌کند تا تیم شما بتواند زمانی که می‌خواهد در موضوعات شرکت کند، آنها را انتخاب نماید. همه چیز در اینجا برای هر فردی قابل دسترسی و قابل جست‌وجوست.

با تویست شما می‌توانید:

گفت‌وگوهای تیمی خود را درباره یک موضوع در یک جا نگاه دارید تا بعدا به آسانی به آن رجوع کنید.

گفت‌وگوها را در کانال‌ها سازماندهی کنید تا هر فردی در همان صفحه قرار گیرد.

کارها را پیگیری کرده و تمام ارتباطات خود با تیم کاری‌تان را در یک اپلیکیشن واحد مدیریت کنید.

به آسانی انتخاب کنید که به چه کسی اطلاع می‌دهید که کدام موضوعات باید مورد توجه تیم واقع شوند.

وقتی باید مواردی را به سرعت به اعضای تیم انتقال دهید، پیام‌های خصوصی ارسال کنید.

فایل‌ها را پیوست کرده، گفت‌وگوهای گذشته را جست‌وجو کرده و با اپلیکیشن‌های مشهور یکپارچه‌سازی کنید تا تویست مرکز ارتباطات تیم شما شود.

shopSavvy

خرید کردن در فروشگا‌ه‌های بزرگ همیشه این دغدغه را ایجاد می‌کند که چطور از اصالت کالاها و توضیحات بیشتر در مورد آنها خبردار شویم. شاپ‌سیوی یک اپلیکیشن اسکنر بارکد و مقایسه قیمت برای گوشی‌های آیفون و همینطور آیپدهاست که به طور رایگان قابل دانلود است. تیم خرید کسب‌وکار‌های آمریکایی از این اپلیکیشن برای کشف محصولات جدید و شیوه‌های جدید خرید و پیدا کردن بهترین پیشنهادهای آنلاین و فروشگاهی از هزاران خرده‌فروش مشهور مانند وال‌مارت، تارگت، نیو‌اگ و بست بای استفاده  می‌کنند. هر روز این اپلیکیشن میلیون‌ها محصول را از وب‌سایت‌های خرید جمع‌آوری کرده و بر حسب قیمت‌ها و فروش‌ ویژه آنها را جداسازی می‌کند تا بهترین پیشنهادها را به کسب‌وکارها ارائه دهد.

حتی کسب‌وکارها می‌توانند پس از خرید با شاپ‌سیوی پول خود را پس بگیرند. شاپ سیوی به خریداران کمک می‌کند تا محصول مناسب را با قیمتی مناسب پیدا کنند در نتیجه هیچ‌وقت از خرید خود پشیمان نخواهند شد. این اپلیکیشن:

بارکدها و کدهای کیوآر را اسکن می‌کند.

به شما امکان می‌دهد تا به بهترین محصولات در هزاران دسته‌بندی که آزمایش شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

قیمت‌ها را برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها مقایسه می‌کند.

محصولات جدید و شیوه‌های جدید خرید را ارائه می‌دهد.

به شما امکان می‌دهد تا از بین هزاران خرده‌فروش مشهور به طور آنلاین یا فروشگاهی خرید کنید.

 شما می‌توانید در بین بیش از ۴۰۰ دسته‌بندی مختلف جست‌وجو کنید، پیشنهادها و نظرات را مشاهده کنید. وقتی در یک مرکز خرید هستید، می‌توانید بارکد محصول را اسکن کنید تا قیمت آن را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و محصول را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

Idealo

درست است که شاید نتوانید از برخی اپلیکیشن‌های خرید در ایران استفاده کنید اما آشنایی با آنها ضرری هم ندارد. ایدئولو اپلیکیشن مقایسه قیمت مجهز به اسکنر بارکد است که به شما و تیم کاری شما امکان می‌دهد محصولات را بیابید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با اپلیکیشن مقایسه قیمت ایدئولو، شما می‌توانید بیش از ۱۰۸ میلیون پیشنهاد از بیش از ۲۱۷هزار فروشگاه را با هم مقایسه کنید. با استفاده از قابلیت‌های فیلترکردن متنوع، می‌توانید محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت‌ها انتخاب کنید.

شما می‌توانید از طریق متن، گفتار یا کد EAN با اسکنر بارکد یکپارچه‌سازی شده، محصولات را جست‌وجو کنید.

اپلیکیشن ایدئولو به شما امکان می‌دهد تا کالاهای مورد نیاز خود را از بین فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون، ای‌بی، جان لویس، کریز و آرگوس انتخاب کنید. پایین‌ترین قیمت‌ها از فروشگاه‌های مشهور و محبوب با کمک پیشنهاد‌های جست‌وجو و فیلترهای موجود برای محدودکردن جست‌وجوی شما یا کشف فروشگاه‌های جدید که در محصولاتی تخصص دارند که شما به دنبال آنها می‌گردید، پیدا می‌شوند. از جمله قابلیت‌های مهم این ابزار عبارتند از:

جست‌وجوی محصول از طریق متن یا EAN با اسکنر بارکد تعبیه شده

اطلاعات دقیق و با جزئیات محصول: تصاویر، ویدئوها، نظرات متخصصان و رتبه‌بندی کاربران

طیف وسیعی از گزینه‌های فیلترینگ و جداسازی

مورد علاقه‌ها با اطلاعات تحویل

هشدارهای ایمیل وقتی یک محصول به قسمت مورد نظر شما می‌رسد

دسترسی به جست‌وجو‌های گذشته و اسکن‌های بارکد

اشتراک‌گذاری نتایج جست‌وجو با دوستان و همکاران از طریق ایمیل.

CamelCamelCamel

اگر شما برای کسب‌وکار خود محصولات و اجناس زیادی را از طریق آمازون خریداری می‌کنید، کمل کمل کمل که یک  اپلیکیشن ردیاب قیمت است می‌تواند ابزار مناسبی برای شما باشد. کمل کمل کمل یک ردیاب قیمت آمازون رایگان است که قیمت میلیون‌ها محصول را بررسی کرده و وقتی قیمت‌ها کاهش می‌یابد، به شما هشدار می‌دهد و کمک می‌کند تا درباره زمان خرید خود تصمیم بگیرید. لازم نیست برای استفاده از این اپلیکیشن به دستگاه همراه خود متکی باشید زیرا می‌توانید در نرم‌افزار ردیاب قیمت ثبت‌نام کنید و روی دسکتاپ خود از مزایای پیگیری قیمت‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهره‌مند شوید.

این ابزار در واقع یک وب‌سایت است که تاریخچه قیمت هر چیزی را که در آمازون وجود دارد، پیگیری می‌کند. با استفاده از آن، شما می‌توانید مشاهده کنید که آیا محصول را در پایین‌ترین قیمت آن خریداری کرده‌اید یا زمانی که قیمت آن به بالاترین حد رسیده است.

به علاوه می‌توانید برای یک محصول خاص یادآور قیمت مشخص کنید. بنابراین اگر چیزی ۲۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود و شما در ابزار کمل‌کمل‌کمل مشاهده کردید که قیمت آن به زیر ۱۵ دلار رسیده است، می‌توانید از این ابزار بخواهید زمانی که قیمت به ۱۵ دلار می‌رسد، آن را برای شما ایمیل کنند.

این ابزار به خصوص زمانی مفید است که شما به چیزی نیاز داشته باشید اما این نیاز، خیلی فوری نباشد.

برای اصلاعات بیشتر  گوشی شاپ

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.