ای‌نتورک به دستور وزارت ارشاد فیلتر شده است!

شلیله: وزیر ارتباطات تضمین داده بود هیچ بخشی از دولت باعث فیلتر هیچ کسب‌وکاری نخواهد شد!

0

با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم سایت ای‌نتورک به دستور معاون تبلیغات وزیر ارشاد فیلتر شده است. آنها دلیل این امر را نگرفتن مجوز کانون تبلیغاتی از این وزارتخانه اعلام کرده‌اند.

شایان شلیله، بنیانگذار استارتاپ ای‌نتورک که سایت آن از ۲ روز پیش فیلتر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار شنبه‌پ‍رس درباره آخرین وضعیت فیلترینگ ای‌نتورک گفت:

«با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم سایت ای‌نتورک به دستور معاون تبلیغات وزیر ارشاد فیلتر شده است. آنها دلیل این امر را نگرفتن مجوز کانون تبلیغاتی از این وزارتخانه اعلام کرده‌اند. اما برای اولین‌بار است ما با این مسئله مواجه می‌شویم. اینکه استارتاپ‌هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند باید بروند مجوز کانون تبلیغاتی بگیرند، یکی دیگر از همان مانع‌تراشی‌هایی است که با روح ادعاهایی که دولت درباره حمایت از استارتاپ‌ها می‌کند متناقض است.»

شلیله با یادآوری مصاحبه‌ای که وزیر ارتباطات سال گذشته با رسانه‌ها انجام داده و تاکید کرده بود در هیات دولت مصوب شده هیچ نهاد دولتی حق ندارد با شکایت و یا دستور خود باعث فیلتر کسب‌وکارها شود، گفت:

«آنطور که ما متوجه شده‌ایم و در ماجرای فیلترینگ ای‌نتورک به ما گفته‌اند چنین مصوبه‌ای در هیات دولت مصوب نشده و یا اگر شده کسی در بدنه دولت از آن خبر ندارد!» شلیله درخصوص آخرین وضعیت ای‌نتورک هم گفت با تلاش‌هایی که در ۴۸ ساعت گذشته انجام داده‌اند و قول‌های مساعدی که داده شده، امیدوار هستند فیلترینگ این سایت حداکثر تا روز شنبه برداشته شود و آنها بتوانند فعالیت عادی خود را از سر بگیرند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.