یک گجت هوشمند برای رایحه‌درمانی

آروم؛ دستگاهی برای احساس آرامش

0

علاوه بر اینکه آروم یک گجت هوشمند برای رایحه‌درمانی است، یک چراغ است که تغییر رنگ می‌دهد. این کار از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند قابل انجام است و موجب می‌شود ‌حین استفاده از دستگاه، شما احساس آرامش کنید.

آروم یک گجت هوشمند جدید برای رایحه‌درمانی است. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده ‌که به شما امکان می‌دهد رایحه‌های شخصی‌سازی شده خود را ترکیب کنید، حتی می‌توانید آنها را از طریق اپلیکیشن همراه با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این دستگاه جالب برای نسل بعدی رایحه‌درمانی و برای ارائه یک تجربه آرامش‌بخش طراحی شده است.

این یک گجت هوشمند برای طرفداران رایحه‌درمانی و نیز افرادی است که می‌خواهند برای اولین‌بار رایحه‌درمانی را تجربه کنند زیرا یک راهنمای ساده برای طبقه‌بندی رایحه‌ها ارائه می‌دهد. آروم همراه با طیف وسیعی از قابلیت‌ها عرضه می‌شود که به شما امکان می‌دهد رایحه‌های فوق‌العاده برای یک محیط آرامش‌بخش ایجاد کنید.

آروم می‌خواهد یک محیط آرامش‌بخش با رویکرد نوآورانه نسبت به رایحه‌درمانی ایجاد کند. شما می‌توانید ۴ کپسول رایحه مختلف را داخل این دستگاه قرار دهید، هر یک از این کپسول‌ها می‌توانند از طریق تلفن هوشمند کنترل شوند و شما می‌توانید یک کنستانتره از هر رایحه را انتخاب کنید.

در این صورت می‌توانید روی رایحه‌ای که ایجاد می‌کنید، کنترل بیشتری داشته باشید و گزینه‌های شخصی‌سازی‌شده بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. گجت رایحه‌درمانی هوشمند آروم با تمام گجت‌های رایحه‌درمانی موجود متفاوت است و این گجت هوشمند به شما امکان می‌دهد تا رایحه‌های مختلف را لایه‌بندی کرده و رایحه منحصر‌به‌فردی را، برای آرامش بخشیدن، کاهش استرس، تقویت تندرستی و غیره، ایجاد کنید.

اشتراک‌گذاری رایحه

امکان کنترل آروم با تلفن هوشمند موجب شده ‌که برتری نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار داشته باشد و قابلیت اشتراک‌گذاری در اپلیکیشن‌ نیز یک شیوه فوق‌العاده برای کشف رایحه‌های جدید و نیز اشتراک‌گذاری رایحه‌های مورد علاقه شما با دوستانتان است.

این یک اکسسوری ایده‌آل برای ایجاد یک محیط آرامش‌بخش در خانه شما‌ست و می‌توان از آن در استودیوهای یوگا، اداره‌، مدارس، هتل‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده کرد. بسیاری از ما عکس‌ها، ویدئوها، پیام‌ها، ایموجی‌ها، موسیقی و غیره را به طور منظم با دوستان و خانواده خود به اشتراک می‌گذاریم و اکنون می‌توانیم رایحه‌های مورد علاقه خود را نیز از طریق اپلیکیشن تلفن همراه این دستگاه با آنها به اشتراک بگذاریم.

آروم از کپسول‌های رایحه منحصر‌به‌فرد که با استفاده از فناوری کپسول‌سازی مایع تولید می‌شوند، استفاده می‌کند. این کپسول‌ها روغن رایحه طبیعی را عرضه می‌کنند. فقط کافی است کپسول‌ها را در داخل آروم قرار دهید تا فن موجود در زیر کپسول‌ها رایحه‌های انتخابی شما را در هوا پراکنده کند.

از این اپلیکیشن می‌توان برای ایجاد لایه‌های رایحه‌ استفاده کرد و این اپلیکیشن با دستگاه‌های اپل و اندروید کار می‌کند. این گجت امکان ایجاد نسل جدیدی از رایحه‌ها در رایحه‌درمانی را فراهم خواهد کرد. آروم به شما حق انتخاب از بین ۱۶ کپسول رایحه مختلف و ۲۴ کپسول عطر را می‌دهد، شما سپس می‌توانید هر ۴ کپسول را در این گجت هوشمند با هم مخلوط کنید تا یک لایه رایحه منحصر‌به‌فرد ایجاد شود.

کپسول‌ها در بسته‌بندی‌های چهارتایی در دسترس هستند و ۲۰ نوع مختلف دارند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، به عبارت دیگر شما می‌توانید طیف وسیعی از رایحه‌ها را متناسب با حال و احوال افراد و محیط خود ایجاد کنید.

علاوه بر اینکه آروم یک گجت هوشمند برای رایحه‌درمانی است، یک چراغ است که تغییر رنگ می‌دهد. این کار از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند قابل انجام است و موجب می‌شود ‌حین استفاده از دستگاه، شما احساس آرامش کنید.

به علاوه این گجت با یک قابلیت برنامه‌ریزی همراه است که به شما امکان می‌دهد از طریق اپلیکیشن تلفن همراه برنامه‌های خاص خود را تنظیم کنید. این یک ایده فوق‌العاده است و به شما امکان می‌دهد تا مطمئن شوید که وقتی از سر کار به خانه می‌آیید، با یک محیط آرامش‌بخش رو‌به‌رو خواهید بود و محیطی خواهید داشت که پس از یک روز پرتنش و سخت در محل کار به شما آرامش می‌دهد.

تنظیم و استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. کافی است کپسول‌های مورد نظر خود را اضافه کنید، رایحه را تنظیم کنید تا لایه رایحه شخصی‌سازی شده شما ایجاد شود. سپس تکیه دهید و ریلکس شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.